13 czerwca 2016

Zygzaki



 
Witajcie!
 
 
Jest mi niezmiernie miło że tak wiele z Was cieszy mój powrót, nie spodziewałam się. Cieszę się również że poprzednia praca przypadła do gustu, choć na "come back" mogłam się bardziej postarać ;)
 
 
Dziś kolejna praca do kolejnego tygodnia w projekcie u Elizy tym razem praca była nieco bardziej wymagająca i więcej czasu musiałam w nią włożyć, nie mniej jednak przyniosła efekt jaki zamierzałam osiągnąć.
 
Niestety przez tych kilka miesięcy chyba straciłam zdolność robienia ładnych zdjęć, lub aparat mi się popsuł bo jakość zdjęć pozostawia wiele do życzenia, mam nadzieję że mi to wybaczycie.
 



 
Na koniec jeszcze słówko o produktach które wykorzystałam:
 
 
Lakiery które wykorzystałam i płytka B. loves plates B.01.
Do stemplowania użyłam lakieru z Born Pretty Store.

 
 
 


9 komentarzy:

  1. Z płytką albo szablonem to czysta przyjemność robienie takich zygzaków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wyobrażam sobie robić takie zygzaczki ręcznie :D płytka to istne wybawienie w takiej sytuacji! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie zaplanowałaś to zdobienie ;-) Podoba mi się efekt końcowy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet mi się podobają mimo iż nie lubię takich wzorków na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie :) Miałam podobny pomysł na ten tydzień, muszę rozejrzeć się za czymś innym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie takie zygzaki wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń