6 czerwca 2016

Metalowe guziki




 
Witajcie!
 
 
Wiem że dawno mnie nie było, jednak nie będę się usprawiedliwiać, mam swoje powody i tyle ;)
są w życiu rzeczy ważne i ważniejsze, niestety blog nie jest na szczycie mojej listy.
 
 
Mimo wszystko postanowiłam w jakimś stopniu tu wrócić i z pomocą niejako przeszła mi Eliza i jej projekt.
 

 
Poprzednim razem nie udało mi się dokończyć projektu mimo że tematy były rewelacyjne , miejmy nadzieję że tym razem będzie inaczej ;)
 
Dziś tematem są ćwieki no dla mnie temat- wyzwanie ale coś tam wymodziłam ;)
Z pomocą przyszły mi ćwieki od Lady Queen o których była mowa wcześniej.
 
 
 
A teraz pazurki:
 



 
I to by było na tyle.
 
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego dnia :)
 
 
 

15 komentarzy:

  1. Dokładnie za rzeczy ważne i ważniejsze; ) .

    fajnie to wykabinowalas ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie za rzeczy ważne i ważniejsze; ) .

    fajnie to wykabinowalas ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, lubię takie nietypowe ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się, że wróciłaś, bo brakowało mi twoich wpisów :) super pomysł, ćwieki w takim ujęciu wyglądają na prawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och jak miło mi że ktoś tak myśli, czasami się zastanawiam po co to robię bo przecież nikt się nie interesuje.

      Usuń
    2. Interesuje interesuje ;) I ja ostatnio zastawiałam gdzie się podziewasz :)
      Za ćwieki zabieram się od dawna i jakoś zabrać się nie mogę, choć mam 2 rodzaje w 'kolekcji' - niedawno w sumie powróciłam do zdobień, bo w sobotę zrobiłam coś innego niż jeden kolor od bardzo dawna ;)

      Usuń
  5. fajne ćwieki, które zdecydowanie urozmaicą każde mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło trochę świątecznie. Przynajmniej mi się tak kojarzy. :) No, a jeśli chodzi o projekt to jakoś nie moje tematy. Już samych ćwieków nie lubię i darowałam go sobie. Fajnie, że jesteś :) Ja pamiętam Twój projekt i swoje pierwsze kroczki dzięki niemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci w życiu bym nie wpadła ze to może wyglądać świątecznie. Cieszę sie ze masz miłe wspomnienia z moim projektem :)

      Usuń
  7. pomysłowe wykorzystanie ćwieków

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne, jednak ja wolę zwykłe "płaskie" paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie że postanowiłaś wrócić :D Ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń