1 grudnia 2015

Stempel od Born Pretty Store



 
Witajcie!
 
Dziś przybywam do Was z recenzją stempla i wymiennych gum z Born Prety Store.
 
Już dawno nosiłam się z zamiarem posiadania dużego stempla, bo mój poprzednik (podróbka Kand`a) jest nieco wysłużony, z resztą dobrze mieć w razie czego jakiś zamiennik, różnie bywa.
 
Stempel otrzymałam do testów i jestem z niego bardzo zadowolona.
Obecnie jego koszt to 7,99$
 
Tak wygląda cały zestaw:
 
 
Jak widać składa się on z trzech gum, trzonka i scrapera.
Gumy są różnej miękkości, pierwsza, najbardziej miękka to ta czerwona:
 
 
Fantastycznie stempluje, nie trzeba nic "pilniczkować", od razu jest gotowa do użycia.
Zaskoczyła mnie faktura tego tworzywa, guma jest tak przyjemnie mięciutka, że nawet lakiery nie ważą się w niej nie odbić :)
Tutaj MdU.

 
Jak widać palec wchodzi w gumę bardzo głęboko, co świadczy o niesamowitej miękkości tworzywa.
 

 
 Kolejna co do twardości jest guma różowa. Jest już nieco twardsza ale równie dobrze stempluje.
 
 
Czarny lakier znajdziecie tutaj klik

 
 Tutaj zobrazowałam miękkość tej gumy:
 

 
I trzecia, najtwardsza guma. Jak widać nieco trudniej wcisnąć w nią palec.

 
Wszystkie gumy idealnie pasują do trzonka, nie wypadają z niego podczas stemplowania.
Nie mniej jednak trzonek jest dość śliski co jest małym minusem, bo troszkę wyślizguje się z rąk.
Plusem natomiast jest to że można z łatwością go wyczyścić, metal jest gładki, więc bez problemu wszystkie lakierowe zabrudzenia można szybko zmyć.
 
I jeszcze słówko o scraperze - jest bardzo cieniutki i idealnie ściąga nadmiar lakieru z płytki, jest też bardzo giętki co ułatwia bardzo manewrowanie nim.
Ja jednak pozostaję niezmiennie przy mojej starej karcie bankomatowej ;)
 
 

 

9 komentarzy:

  1. Świetny blog, duzo przydatnych informacji :)
    Zapraszam do mnie

    http://olaabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny stempel! Chociaż ja marzę o tym bezbarwnym, który pojawił się w sieci ;D Mam dość celowania wzorem w paznokieć jeszcze przy białym lakierze na białym stemplu! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamówiłam taki ale ten clear ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten stempel i uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten duzy stempel od BPS ale rozowy mniejszy troche Ya Qin An czy jakos tak tez od nichc jest the best

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem na etapie poszukiwania dobrego stempla, więc może rozważę zakup tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten duży, ale przezroczysty i też jest mięciutki ;) pięknie odbija, ale muszę się do niego jeszcze przyzwyczaić :D mam też zestaw 5 mięciutkich gum kwadratowych i też super śmigają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie szukałam opinii o nim i teraz wiem że mogę go sobie zamówić :D

    OdpowiedzUsuń