6 grudnia 2015

Negative space + krok po kroku




Witajcie!

Dziś mam dla Was coś co robiłam po raz pierwszy, czyli zdobienie typu negative space.
Jest to metoda którą niechętnie wykonałam, powód? Mam przebarwioną płytkę, o czym przekonacie się w tutorialu.

Do zdobienia użyłam produktów od Lady Queen, są to ozdoby z karuzeli i paski do frecha.
Zobaczcie co z nich stworzyłam. Mani jest banalnie proste i w sumie nie do końca jestem zadowolona z efektu.




Krok po kroku:







I zdobienie w całości:








10 komentarzy:

  1. Świetnie wykonane zdobienie :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kojarzy mi się z jakimiś firankami :D dawniej moja mama upinała właśnie takie błękitne firanki w różne falbanki, mniej więcej coś takiego jak na twoich pazurkach ;) fajnie ci wyszło :) też nie lubię tej metody, bo moje przebarwione pazurki pozostawiają wiele do życzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam podobne odczucia do NS z powodu mojej przebarwionej płytki ;p zdobienie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci to wyszło ;) Też mam przebarwienia na płytce, więc nie dla mnie takie zdobienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. W miniaturce wyglądają jak kokardki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie zdobienie na dwóch palcach w zupełności by wystarczyło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł, bardzo mi się podoba to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł :) Naklejki o 'dziwnych' kształtach chodzą już za mną długi czas, ale jakoś zawsze to odwlekam :P

    OdpowiedzUsuń