22 listopada 2015

Zielono mi...


 
Witajcie!
 
Tak jak w poprzednim poście zapowiadałam w tym poście użyłam czegoś z nowości, tak jak zgadłyście jest to jeden z lakierów CA.
 
 
 
Pozostałe lakiery użyte do tego zdobienia:
 
 
I oczywiście płytka pochodząca z Born Pretty Store czyli BPL-026
 
 
 
Lakier pięknie się mieni, i fantastycznie stempluje. Dodatkowo żeby dodać stemplom oryginalności domalowałam jeszcze troszkę pazurka lakierem. Taka wersja zdobienia bardzo do mnie przemawia :) 
 
 
 


 

 

 
I jak Wam się podoba takie zdobienie?

 

13 komentarzy:

  1. Przymierzam się do tych metalicznych lakierów CA , mam całą wcześniejszą serię do stemplowania i jestem z niej bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tamtą serię może kupię bliżej wiosny, a już na pewno biały :)

      Usuń
  2. cudny lakier,a efekt wyszedł przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te lakiery są piękne same w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne zielone mani :)

    OdpowiedzUsuń