5 listopada 2015

Tureckie klimaty

Witajcie!

Nie wiem jak Wy ale ja ostatnimi czasy nie mogę się nazachwycać turecką architekturą, jej motywami i kolorami. Prawdopodobnie jest to wina serialu który skradł moje serce
 - Wspaniałe stulecie.
Z tego też powodu po raz kolejny sięgnęłam po płytkę BP-L 007 którą uwielbiam.


 Dziś postanowiłam więc użyć kolorów białego i niebieskiego. Nawet nie zdajecie sobie sprawy jakie było moje zdziwienie gdy okazało się że lakiery NTN kupione za pare groszy tak świetnie stemplują. 
Wprawdzie przetestowałam je tylko na jasnych odcieniach, ale i tak efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania.


 Jako tło użyłam matowego lakieru z MySecret. Nieco już zgęstniał, ale to chyba najbielszy lakier jaki posiadam w swojej kolekcji.


 Jak Wam się podoba taki efekt motyw na paznokciach?




Inne zdobienia paznokci z tej płytki które mogą Was zainteresować:


30 komentarzy:

  1. Moi rodzice to oglądają, ja bez wątpienia bardziej zachwycam się Twoimi pazurami niż tym serialem :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od razu wiadomo ze nie oglądałaś od pierwszego odcinka, ale dobre i to ;)

      Usuń
  2. moja babcia czasem ogląda ten serial, więc czasem (raczej bardzo rzadko ;) go oglądam, ale raczej z przymusu :D ale architektura i wzornictwo jak najbardziej mi się podoba, fabuła mniej ;) piękne mani :) bardzo podoba mi się ten wzór ale mam za wąskie paznokcie i nie wygląda fajnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się wydaje że masz paznokcie podobne do mnie , moje też są wąskie, tylko że teraz je skróciłam

      Usuń
  3. Cudne pazurki. Nie oglądam tego serialu ale potwierdzam że architektura i tureckie motywy są zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super to wygląda!! Podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście tureckie, fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no rzeczywiście , fajnie że przypadły Ci do gustu :)

      Usuń
  6. Byłam 2 razy w Turcji i uważam, że jest piękna :) Twoje paznokcie również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż dwa razy? no tylko pozazdrościć, to moje marzenie, zwłaszcza zobaczyć pałac w Stambule

      Usuń
  7. Te kolory! Aż przypominają się wakacje kiedy byłam w Turcji ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłaś?! Ojej to Ci strasznie zazdroszczę, teraz to strach :(

      Usuń
  8. piękny wzór i kolory, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie :) Ale fajna ta płytka, chyba się na nią skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, to była moja pierwsza z tych dużych z BPS

      Usuń