9 listopada 2015

Słodycze


Witajcie!

Dziś pierwszy dzień projektu u Elizy. Cieszę się że biorę w nim udział, bo może wreszcie zmotywuje mnie to do działania. Nie wiem jak Wy, ale ja jak mam termin to jakoś lepiej się umiem zorganizować.

Kiedyś mówiono że jeśli malarz robi dzieło na zlecenie i ma określoną ilość czasu to nie zrobi tego dobrze, u mnie jest raczej na odwrót, choć muszę przyznać że te pazurki nieco odbiegają od mojego zamysłu.



Pazurki te zostały wykonane przy pomocy stemplowej metody naklejkowej z użyciem



Część lakierów użytych do zdobienia:






A co do słodyczy, to muszę się przyznać że ostatnio zdecydowanie za dużo ich spożywam ;)




20 komentarzy:

  1. Bardzo słodkie zdobienie, świetnie :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo cukierkowe pazurki :) Zarówno przez zdobienie jak i kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie! Ojj ja ostatnio też mam fazę na słodycze. Od dwóch tygodni biję się z myślami czy kupić ogromny słoik nutelli, na którą mam mega chcice... Ale taka ilość czekolady to zło xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i idzie w boczki , omijaj nutelle szerokim łukiem :D

      Usuń
  4. urocze :) już od dawna marzę o tym lakierze Claire's <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. marzenia się spełniają tylko mocno w nie wierz ;)

      Usuń
  5. Niedawno tez miałam takie cukierkowe naklejki na paznokciach. Są fajowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie słodkie cukiereczki <3 chyba się skuszę na tą płytkę :D

    OdpowiedzUsuń