18 listopada 2015

Post zakupowy

Witajcie!

Miał być dziś post z nowymi pazurkami ale stwierdziłam że najpierw pochwalę się nowinkami.
Z resztą jedna z tych nowinek była użyta do owego zdobienia więc porządek  chronologiczny musi być ;)
Zgadniecie o który przedmiot chodzi?


Wydawać by się mogło że moja asertywność jest dość spora jednak przypadkiem wpadło mi kilka drobiazgów na Rossmann`owej promocji.
Czyli dwa czarne  lakiery z Wibo i topy których nigdy dość ;)


Kolejne zakupy to Avon kredki do ust już dawno za mną "chodziły".
 Kolczyki kosztowały grosze, są tak subtelne i przez 15 dni codziennie można chodzić w innych  :)


Kolejny zakup (również Avon) to zestaw nowości , co za zapach...


Na ten post zdążyły się jeszcze załapać produkty do testów z Lady Queen które tym razem wybitnie szybko doszły, czyli w niespełna 3 tygodnie , zwykle trwa to od 4 tygodni  wzwyż.


A co tu mi wpadło? Ozdoby w karuzeli, paski do frencha i ekspozytor w kształcie lizaka.


Kolejna i zarazem ostatnia przesyłka to moje zamówienie z colorowo.pl
czyli lakiery do stempli, ach jak się błyszczą.
Chciałam zamówić jeszcze biały , niestety nie było na stanie, może innym razem...


No i co? Wiecie już kto będzie bohaterem kolejnego postu?

18 komentarzy:

  1. Attraction ma genialny zapach <3 sama się na niego czaje :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, nie żałuję tego zakupu :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. zwłaszcza dla kogoś kto lubi mieć wybór :D

      Usuń
  3. Lakiery do stempli wyglądają świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. czyżby lakiery do stempli? marzą mi się od jakiegoś czasu, ale ciągle mam jakieś inne wydatki :( też kupiłam sobie od razu dwa czarne Wibo, przybij piątkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybierz lakiery do stempli, wybierz lakiery! xD
    Ja mam biały, jest całkiem ok, ale lepiej kryje Mundo de Unas. Za to kolorowe lakiery do stempli są genialne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrałam :D A co do MdU to wiadomo że od nich nie ma lepszych :)

      Usuń
  6. CA genialne, mam nadzieję, że to o nie chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam całą poprzednią kolekcję lakierów do stemplowania CA , biały i czarny ;) wszystkie super się spisują, mam tez ochotę na te metaliczne ;)

    OdpowiedzUsuń