25 listopada 2015

Kokardy

 
Witajcie!
 
Mam niemały poślizg w temacie kokardek w projekcie u Elizy
nie mniej jednak na szczęście w porę wyrobiłam się w czasie i zdążyłam wysłać pracę na e-mail :)
 

I całe szczęście, bo z tego co widzę kokardki bardzo przypadły do gustu co bardzo mnie cieszy, a za razem szokuje, bo nie spodziewałam się że tak może być z czymś co zmalowałam naprędce.
Kiedyś sytuacja była podobna z tymi pazurkami, też się podobały, jednak tam nie udało mi się zdążyć na czas, a na instagramie cieszyły się sporą sympatią :)
 
 
Ale przejdźmy do konkretów, chyba nie trudno się domyślić że inspirowałam się myszką Minnie,
ta kolorystyka - połączenie czerwonego, czarnego i białego idealnie na to wskazuje .
 
 
Lakiery których użyłam:

 

 
Kropki robiłam sondą na jeszcze mokrym lakierze, dlatego wyszły takie idealne :) a kokardka była ręcznie malowana cienkim pędzelkiem.
 




 
Podobają się Wam takie pazurki? Jeśli tak uprzejmie proszę o głosy tutaj.
Za każdy głos bardzo dziękuję :)






27 komentarzy:

  1. ale piękne kokardki namalowałaś! oryginalny pomysł i śliczne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne są :) bardzo precyzyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie kokardy! Fajny pomysł żeby je Wzdłuż Robić ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie że moja idea przypadła do gustu :)

      Usuń
  4. Najlepsze kokardy jakie widziałam :)
    Wyczuwam zasłużone zwycięstwo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. urocze są <3 mam nadzieję, że uda ci się wygrać ten tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze te kokardki ;-) Super zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Na 100% wygrasz ten tydzień!!! Głosowałam na Twoje kokardki, bo jak je tylko zobaczyłam to od razu się zakochałam! Wspaniały pomysł i perfekcyjne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za głos :) No i miałaś rację :)

      Usuń
  8. Perfekcyjne kropeczki <3
    Kokardka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o ja kokardka wymiata w tym zdobieniu ...:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał, przeurocze kokardki po prostu, mega mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń