28 listopada 2015

Etno jesień



Witajcie!

Dziś przybywam do Was z kolejnym tematem do projektu Elizy czyli "Jesień".

Tak się składa że najchętniej zwykle szukam inspiracji u wujka Google, tak stało się i tym razem, wpisałam frazę "jesień 2015" i w oko mi wpadł motyw z kolekcji Desquared2, pomyślałam że jak nic nada się tu płytka BP-L010 z Born Pretty Store, bo niby dlaczego jesień zawsze musi być ściśle związana z liśćmi i kasztanami :)

A skoro już mowa o BPS to dziś zaszalałam i sporo zamówiła z racji "black friday".






Lakiery których użyłam:


Nie trudno zauważyć że prym wiedzie tu lakier od Wibo, jak wiecie średnio przepadam za tego typu fakturą , ale ta lakierowa imitacja skóry idealnie mi pasowała do całej koncepcji, a dodatkowo dodaje takiego pazura :)






A skoro już mowa o BPS to wczoraj zaszalałam i sporo zamówiła z racji "black friday".


A Wy co dziś kupiliście? Skorzystaliście na piątkowych promocjach?


13 komentarzy:

  1. Świetne <3 U mnie będą ręczne malowanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa interpretacja jesiennego tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne. Nie wpadłabym na taki pomysł przedstawienia jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo oryginalne podejście do tematu - podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  5. trochę musiałaś się nad tym napracować ale efekt jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał, świetne paznokcie, jesienny klimat jak się patrzy :D

    OdpowiedzUsuń