7 października 2015

Wesoły cyrk

 

 Witajcie!
Po długiej nieobecności wreszcie jestem. Wiem po takim czasie pewnie spodziewaliście się czegoś bardziej ambitnego, a tu tylko stempelki i naklejki. Powiem szczerze, w oczach wyobraźni było coś innego.

Naklejki pochodzą ze sklepu internetowego LadyQueen sądziłam że są to naklejki wodne , ale jak się okazało jednak nie.
Kosztują obecnie 0,99$ i możecie je znaleźć tutaj klik


Naklejki są nieco trudne w obróbce a po ich aplikacji trzeba użyć przynajmniej dwóch warstw topu by je przykryć.


Mimo wszystko uważam że motywy są urocze i warto przymknąć na to oko .



Lakiery których użyłam:


Oprócz tych lakierów użyłam płytki B.Loves Plates


16 komentarzy:

  1. Od kiedy poznałam naklejki wodne po żadne inne nie sięgam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. innych niż wodne staram się nie tykać, ale wybrnęłaś z sytuacji dobrze i takie cyrkowe zdobienie jest całkiem urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio polubiłam naklejki wodne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że to nie wodne ;-) mimo wszystko fajne motywy mąja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna płytka <3 a pazurki dla mnie za krzykliwe ( nie wierzę że to napisałam), ale naklejki same w sobie są przesłodkie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Naklejki słodkie ;-D Ale kolorystyka nie moja! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też miałam problem z jednymi naklejkami z tego sklepu, ale drugie okazały się świetne i były wodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi ostatnie naklejki z LQ przypomniały dlaczego tak dawno nie używałam żadnych poza wodnymi ;) fajne kolory w Twoim stemplowaniu

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się :) takie pogodne i wesołe, na przekór jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesolutko! Ja to przetestowania wybralam naklejki takie hmm co sie podpilowuje, one juz sa dociete, i nie podolalam im, nie umiem przyklejac i juz. Wodne to wodne :)

    OdpowiedzUsuń