31 października 2015

Post zakupowy

 

Witajcie!
 
Dziś wszyscy piszą o tematyce Halloween a ja niestety nie mam nic na tą okazję.
Ale nie ma tego złego, dla tych co już mają dość tego tematu ja przychodzę z postem zakupowym.
 
 
Na pierwszy ogień idzie kolorówka.

 
Wreszcie zakupiłam sobie pędzle Hakuro ( w Minti.pl)
* wybaczcie że nie zdążyłam wyczyścić pędzli do zdjęcia.

 
Kolejne nowości to paczka od Born Pretty Store



 
 
Jeszcze troszkę kosmetyków z Avon.



 
Nie ma tego dużo ale staram się ostatnio nie kupować zbyt wiele , bo potem to leży nieużywane.


24 komentarze:

  1. Widzę, że są jeszcze osoby, które oparły się Halloween ;-) Ciekawe nowości, szczególnie z BPS :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Aniu. Teraz używam kremu kawiorowego i jest dobry ( u mnie się sprawdza),maseczka jest też ok. Na balsam się czaiłam,ale mam ich tyle że wstyd się przyznać. ;) Tusz czeka na swoją kolej. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na dzień dzisiejszy stwierdzam że krem jest ok ale zostawia lepką warstwę. Maska jest super to któreś z kolei moje opakowanie. Balsam sądziłam że to klasyk z Avonu jednak to nie ten... szukam dalej :) Tuz super, faktycznie daje efekt sztucznych rzęs, ale minusem jest to że ciężko się zmywa.

      Usuń
  3. z tych produktów miałam tylko pędzel ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobre i to :) oczywiście pędzle super :)

      Usuń
  4. Uwielbiam ten eyeliner z Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w sumie też, pierwszą sztukę kupiłam wiele lat temu , uwaga!!... na targu :)

      Usuń
  5. Lubię te toniki z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój to w sumie pierwszy zwykle używam ziaji :) zobaczymy jak się sprawdzi

      Usuń
  6. Ja ostatnio przeszłam na minimalizm kosmetyczny mam mniej a zużywam i potem mogę sobie kupić coś nowego ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam taki plan, póki co z lakierami poskutkowało :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. jak widać na moim przykładzie marzenia się spełniają :)

      Usuń
  8. O, ciekawa jestem tej maski i kremu czarnego z Avon. Ostatnio się zastanawiałam nad zakupem ich maski i chyba się skuszę na tę czaną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska super! Polecam z czystym sumieniem. Krem nie wszystkim może odpowiadać bo pozostawia tłustą powłokę.
      Czarnej maski nie przetestowałam... jeszcze :)

      Usuń
  9. super płytka no i też muszę się zaopatrzyć w zapasowe gumki do metalowego stempla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w zasadzie zależało tylko na stemplu, no ale zapasowymi gumami kto by pogardził ;)

      Usuń
  10. Tez do mnie metalowy stempel leci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pędzelki <3 popieram żeby nie kupować rzeczy bez sensu. Lepiej wykończyć jedno a potem dopiero kupić nowy kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń