21 października 2015

Etui na małe płytki od Lady Queen


 
Witajcie!
 
Dziś przybywam do Was z recenzją etui na małe płytki z Lady Queen.
 

 
 Etui ma miejsce na 24 płytki , pomimo tego że myślałam iż mam dużo płytek, to okazuje się że mam miejsce jeszcze na kilka sztuk :)
Jego wymiary to 8x9 cm sami przyznacie że jest malutki, można go spokojnie wrzucić do torebki i nie zajmuje wiele miejsca, trochę jak portfel .
 

Ja akurat wybrałam kolor różowy, ale do wyboru jest ich jeszcze  pięć czyli czerwony, zielony, żółty , niebieski i pastelowo różowy.
 
Organizer można kupić tutaj klik.
Obecnie trwa promocja i jego koszt to 4,16$



 
Osobiście polecam osobom które lubią ład i porządek w płytkach. Jak dotąd wszystkie płytki trzymałam w małym albumie na zdjęcia, jednak te małe strasznie latały i bałam się że je pogubię, teraz już mój problem został rozwiązany.




6 komentarzy:

  1. Moje płytki też mają taki domek ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym miała jakiekolwiek płytki na pewno kupiłabym to etui, lubię jak wszystko jest uporządkowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się prezentuje :) kolorek jest bardzo przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  4. zamówiłam podobne na bps, czekam ;) ale z tego co policzyłam, to 24 to będzie dla mnie chyba za mało :o nie wiem kiedy kolekcja mi się rozrosła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że to etui króluje w tym tygodniu na blogach :D ja czekam na moje zamówione na bps :D

    OdpowiedzUsuń