20 września 2015

Stonowane róże z płytką flower power

Witajcie!

Ostatnio prawie cały czas znajdujecie tutaj zdobienia z płytek BPS , dziś postanowiłam się podzielić z Wami widokiem moich pazurków wykonanych z pomocą płytki B. loves plates B.02 flower power.

Idzie jesień i paznokcie idealnie pasują do tej tematyki, jednak ja nie to miałam na celu. Chciałam aby pazurki te pasowały do moich dwóch kreacji w których szłam na wesele i powiem wam że pasowały, choć obie sukienki miały różne kolory.

Postawiłam na beż i złoto a całość uwieńczyłam czarnym stemplem z motywem róż.
Pazurki może i nie przyciągały zbytnio uwagi na pierwszy rzut oka a mało tego każdy myślał że to jeden kolor tła , dopiero gdy się im przyjrzeć szło dostrzec różnicę w kolorach, więc wyszło skromnie acz ciekawie :)




A Wy co sadzicie o takich pazurkach? Nie za nudno?


10 komentarzy:

  1. Wcale nie nudno ! Jest idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory idealnie pasują do siebie i całkiem fajnie wszystko wygląda razem :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo kobiece i subtelne mani :) uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow piękne :) i wcale nie nudne,mnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam niedawno te róże na paznokciach, wyglądają niesamowicie elegancko :)

    OdpowiedzUsuń