4 września 2015

Stemplowe naklejki z płytką BP-L 003

Witajcie!

Dziś postanowiłam Was uraczyć kolejną porcją paznokci z wykorzystaniem naklejek stempelkowych. Wzór pochodzi z płytki BP-L003 a płytka oczywiście pochodzi ze sklepu Born Prety Store. Możecie zobaczyć ją tutaj klik


Wzór którego użyłam zaznaczyłam na czerwono, więc nie trudno go zauważyć.


Już kiedyś używałam  tej płytki do paznokci mojej koleżanki. Pazurki  znajdują się na moim drugim blogu tutaj klik


Płytka ta posiada proste formy wzorów, co sprawia że można ją zastosować w ciekawych kombinacjach. Nie tylko do zwykłego stemplowania, ale także do tworzenia stemplowych naklejek, tak jak ja to zrobiłam. Wzory nadadzą się również jako tło pod inne stemple. Możliwość jest nieograniczona :)






8 komentarzy:

  1. Na początku myślałam,że to tipsy :) robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że naklejki wvpodobnych kolorach chodziły namvostatnio po głowie!
    Idealnie wykonane naklejki, bardzo mi się podoba ich wzór ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba najładniejszy wzorek z tej płytki (chociaż lubię całą, daje mnóstwo możliwości).

    OdpowiedzUsuń
  4. poluję na tą płytkę :D świetne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całą płytka jest fajna :-D ja ciągle zabieram się za pierwsze naklejki stemplowe :-D


    No wiesz co, ja nawet nie wiem kiedy się to uzbieralo :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę sobie zapisać tą płytkę, ma fajne wzorki :D

    OdpowiedzUsuń