2 września 2015

Kolorowe okulary


Witajcie!


Dziś mam dla Was coś co jeszcze pozostaje w tematyce lata czyli okulary. Postawiłam na wiele kolorów, a motyw wybrałam z płytki BPL-022 którą możecie kupić tutaj klik

Płytka oczywiście pochodzi ze sklepu Born Pretty Store  i kosztuje obecnie 3,99$


Z tą płytką stemplowanie to marzenie , nadaje się na długie paznokcie co dla mnie jest sporym plusem. Różnorodność wzorów też jest spora, więc można ją wykorzystać w wszelakich kombinacjach. 



Lakiery których użyłam:









Jak Wam się podobają takie pazurki w letnim klimacie?

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajne paznokcie nie tylko na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne okulary :D super takie kolorowe <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne! ;) Latem moje paznokcie zawsze są kolorowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. "włóż różowe okulary, załóż buty nie do pary ... " świetne zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah najpierw myślałam, że to takie nieregularne kropki i zastanawiałam się o co chodzi z tytułem posta xd

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny ten wzór okularów :D i super kolory :)

    OdpowiedzUsuń