7 września 2015

2 zdobienia z płytki BP-L 004

Witajcie!

Dziś mam dla Was kolejną porcję pazurów. Tym razem nie moich, jednak mojego wykonania.
Obydwa wzory pochodzą z płytki BP-L 004.

Płytkę tą znajdziecie w sklepie Born Pretty Store.


Pierwsze pazurki zrobione zostały przy pomocy metody żelowej różowe tło to kolorowy żel.
Natomiast stempel to już lakier. Żeby nie było zbyt smutno i monotonnie wzór gdzieniegdzie uzupełniłam złotym kolorem, co sprawiło że paznokcie zyskały na wyjątkowości.


Kolejne pazurki to już sam lakier. Tło to neony od Models Own plus biel z My Secret.
Na owej bieli znalazły się kleksy z płytki, całość wygląda kolorowo i wesoło.

Przyznam szczerze że ta forma wzoru nie jest do końca moim pomysłem, jednak szukałam pracy która mnie zainspirowała, bez skutku. 
W każdym razie wiem że to była polska blogerka paznokciowa :)
Jeśli odnajdzie się ta "zguba" której nie mogłam znaleźć niech się przypomni, a chętnie o niej wspomnę tutaj :) 





11 komentarzy:

  1. Kleksowe zdobienie bardzo mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. oba zdobienia super ale bardziej mi się podobają te ze złotymi akcentami <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy tej pogodzie aż miło nacieszyć oczy jakimś kolorkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To zdobienie na różowym żelu jest cudne! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowe kleksy - pełne optymizmu i radości :D a ten róż z złotem - to klasyka z odrobiną szaleństwa :)) pięknie

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycające! I te kleksy i wzorek. Miałaś nosa z dodaniem złotego. Efekt rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne zdobienia, zwłaszcza te kleksy są mega :D

    OdpowiedzUsuń