26 sierpnia 2015

Powrót do szkoły

Witajcie!

Każdy z Was już pewnie wie że niedługo kończy się lato, a to wiąże się z tym że czas wrócić do szkoły. Moje pazurki idealnie to odzwierciedlają, choć ja do szkoły się nie wybieram :)


Wzór pochodzi z płytki BPL-022 , a płytka ze sklepu Born Pretty Store
Płytka obecnie jest w promocji i kosztuje 3.99$


Postanowiłam zrobić pazurki na wesoło i kolorowo. w sumie nie wiem jak w dzisiejszych czasach ale za mojej "kadencji" takie pazurki w gimnazjum były niedozwolone i można było stracić sporo punktów z zachowania.


Lakiery których użyłam:



Płytka ta posiada wiele ciekawych wzorów, mam na nią już całkiem sporo pomysłów. 
Dodatkowym jej atutem jest fakt że wzory są dosyć duże i zmieszczą się nawet na stosunkowo długich paznokciach.






A Wy jakie macie wspomnienia ze szkołą? A może właśnie wracacie do szkoły i właściwie wcale Wam się tam nie spieszy? 

18 komentarzy:

  1. sliczne pazurki :) płytka również ja czaję się na BPL-024 cudna jest, a i właśnie wielkość wzorków mnie zaintrygowała do moich szponów :) ale już ich nie mam :( połamały się na dniach :( ale płytki z tej nowej serii są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pazurki. Właśnie czekam na tę płytkę, bo bardzo mi się podobała od dawna :) Ja wracam do szkoły od września - z tym, że jestem po tej "drugiej stronie"...Zapewniam,że mi też się tam nie spieszy ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No uczniowie potrafią dać się we znaki ...

      Usuń
  3. o nieee tylko nie do szkoły... :( na szczęście w tym roku ostatni raz zabrzmi dla mnie 'pierwszy dzwonek' - klasa maturalna. I dzięki Bogu, bo ogląd poszłam do liceum to totalnie znienawidziłam szkołę i chodzenie do niej to dla mnie prawdziwa męczarnia, choć lubię się uczyć ;)
    U mnie gimnazjum było bardzo rygorystycznie. Takie piękne pazurki na pewno by nie przeszły. Żadnych kolorowych ubrań, pomalowanych paznokci, ufarbowanych włosów, kolczyków.. sprawdzanie co miesiąc czy mamy buty zmienne.. a czasem pani wywoływała dziewczyny na środek klasy i kazała podnosić ręce do góry sprawdzając czy nie mamy za krótkich bluzek i czy nie wyjdzie nam brzuch :D O żadnym telefonie ani urządzeniu elektronicznym mowy nie było.. od razu -50 pkt z zachowania.. mimo to lubiłam tę szkołę :D ale z moich znajomych jedyna tak miałam, koledzy chodzący do szkół katolickich mieli totalny luz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to będziemy za Ciebie trzymać kciuki w maju :)

      Z tymi punktami z zachowania to u mnie było podobnie choć ja już z 10 lat temu chyba w gimnazjum byłam, ale na swój sposób to było dobre - każdy był równy

      Usuń
  4. Uwielbiam płytki BPS :)) Ja szkołę skończyłam dawnoo temu :) ale Twoje mani na pewno będzie inspiracją dla niejednej dziewczyny która w wtorek rozpocznie rok szkolny :)) śliczne mani :))

    OdpowiedzUsuń
  5. haa, jakie trampasy! fajowe, wesołe mani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo wesołe i fajne takie "szkolne " paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super pomysł na te wzorki! Ja się do nich dopiero przymierzam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne mani!
    Będąc w gimnazjum wprowadzili nam nie tyle mundurki co dress code przeciw któremu buntowali się sami rodzice. Opanowałam wtedy (co prawda pod koniec szkoły) do perfekcji makeup no makeup ;)

    W liceum miałam kolczyk w wardze i ganiała mnie za to dyrektorka a ja za każdym razem jej mówiłam, żeby się nie stresowała, bo ja tu tylko do końca semestru jestem a potem zmieniam szkołę. I tak przez 3 lata aż skończyłam szkołę z Wyróżnieniem xD

    OdpowiedzUsuń