5 sierpnia 2015

Pepitka

Witajcie!

Znów kilka dni mnie nie było, wciąż brakuje mi motywacji do pisania postów.

Dziś mam  dla Was zdobienie pochodzące z płytki BP-L006.
Oczywiście płytka pochodzi ze sklepu Born Pretty Store.


Wzory odbijają się rewelacyjnie, jak widać na załączonych zdjęciach.
Jakoś nie wyobrażałam sobie żeby pepitka miała inne kolory niż czarny i biały, wobec powyższego właśnie takich użyłam. 


Wzory na płytce są proste ale można je używać na wiele sposobów, prostota tych wzorów urzeka i bardzo mi się podoba.

A Wam jak podoba się płytka i paznokcie?




17 komentarzy:

  1. Ja chciałam się wziąć za malowanie ręczne pepitki, ale na wszystkich paznokciach to robota na dwa dni ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś próbowałam ale to nie to samo co stemple

      Usuń
  2. Biel i czerń zawsze świetnie razem wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna z moich ulubionych płytek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo klasyczne i eleganckie mani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo zawsze marzyłam o takiej pepitce na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ja też mam problemy z pisaniem postów ;( lato, słońce i brak czasu :) bardzo lubię wzór pepitki, a biel i czerń to moje ukochane kolory na pazurkach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jest właśnie to. A obowiązki w domu się piętrzą

      Usuń
  7. pepitka zawsze się obroni ;) klasyka ;)
    a ja mam pomysł na mani z pepitką już chyba z rok ale zabieram się jak pies do jeża :D

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczna ja robiłam pepitkę na neonowej zieleni :) a płytka rewelacyjna mam ją i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czad :)

    Dodalam do obserwowanych i zapraszam do mnie, jezeli podoba Ci sie to co pisze rowniez zapraszam do obserwowani :)
    http://beautyinandoutside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześlicznie, uwielbiam pepitkę :D

    OdpowiedzUsuń