12 sierpnia 2015

BP-L006 płytka od Born Pretty Store

Ostatnio brakuje mi kolorów na moich paznokciach, dlatego tez tym razem postanowiłam zaszaleć i wyszło mi coś takiego:


Wzór pochodzi z płytki BP-L006 , która możecie kupić tutaj klik. Róże natomiast pochodzą z płytki BP-73 znajdziecie ją tutaj klik. Obydwie płytki pochodzą ze sklepu Born Pretty Store.


Początkowo motyw kratki miał znajdować się tylko na żółtym i występować jako tło do róż, jednak coś mnie tknęło i postanowiłam sięgnąć po MdU . Z efektu końcowego jestem zadowolona.


Lakiery których użyłam: 










I jak Wam się podoba?

12 komentarzy:

  1. tą większą posiadam i bardzo lubie, mam w planach zamówić też tą mniejszą bo podobaja mi się te różyczki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne ;) mam te wzory z różami na innej dużej płytce od bps ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne, ale dla mnie trochę za dużo, zostawiłabym tylko te zdobienie z różami na dwóch pazurkach, ale ja już tak mam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Róże bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Róże są piękne! Żółty dodaje im uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie mani w klimatach Ed Hardy (takie mam skojarzenie;)) - soczyste mani :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega mi się podoba! Jedno z moich ulubionych zdobień Twojego autorstwa! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. niebanalne :) różyczki ślicznie ci wyszły :) ogólnie ta różana płytka to moja ulubiona ostatnimi czasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne stemple. Do mnie właśnie leci paczuszka z płytką z różami ;) Pięknie połączyłaś kolory ;)

    OdpowiedzUsuń