21 sierpnia 2015

Azteckie klimaty z płytką BP-L010 od BPS

Witajcie!

Dziś mam dla Was azteckie klimaty z płytki BP-L010 od Born Pretty Store
Do tych pazurków wykorzystałam dwa motywy z płytki, wyszło dosyć pisankowo, ale najważniejsze że również kolorowo.

Płytkę możecie kupić tutaj klik  obecnie jej cena to 5,99$.


Lakiery których użyłam:



I płytka w całej krasie: 


Nie trudno się domyślić że wzory które znalazły się na moich paznokciach to 
pierwszy z góry od lewej strony, oraz drugi prawej. 









Na koniec jeszcze chciałam Wam pokazać moja ostatnią przesyłkę od BPS.



19 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na Wielkanoc :)
    I jeszcze te mazurki, które wkradły się w poście zamiast pazurków, prawie widzę żółte kurczaczki, taki klimat! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, już poprawione. No tak wyszło w klimacie wielkanocnym niechcący.

      Usuń
  2. Lubię azteckie wzory, dlatego bardzo mi się podoba! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś nie przepadam za azteckimi wzorami, ale twoje przypadły mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą aztecką płytkę :) Idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten biały My secret tak ładnie odbija stemple?? Cudny ten mani, aż mnie wkurza, że mi ta płytka trafiła się felerna i nie odbijała wcale :((

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ją i kocham, ale dopiero uczę się stemplować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie kojarzy mi się bardzo z pisankami ;) Ale śliczne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mi wyszły pisanki z tej płytki :D och czuję, że mimo całej swojej "indiańskości", będzie ona święciła triumfy na Wielkanoc :D Super zrobiłaś bazę pod stempel i w ogóle bardzo ładne i kolorowe mani stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tę płytkę i już nie mogę się doczekać kiedy jej użyję:))ps. bardzo kolorowo się zrobiło, lładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się zestawienie kolorystyczne oraz wzór, który odbiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega! Też mam tą płytkę, wzory są świetne ale chyba spotkałyśmy się z podobnym problemem, wcale nie tak łatwo zrobić wzór prosto ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. swieetne pazurki, alez podoba mi sie ta kolorystyka <3

    OdpowiedzUsuń