2 lipca 2015

Post zakupowy

Dziś będzie dłuuuuuugi post zakupowy, wiem że to lubicie tak jak ja :) 



Zacznę od tego że wreszcie kupiłam 50 twarzy Greya, choć czytać nie ma kiedy.


Jeśli chodzi o płytki to trochę ich przybyło. Te pierwsze to hehe od Lady Queen


Kolejne pochodzą z wyprzedaży od Yasinisi 


Czekam jeszcze na 6 dużych płytek ale strasznie długo idą :(


Oczywiście pomadek nigdy dość więc trzy nowości u mnie, no i tusz tylko od Avon.



Yankee Candle zakupione w Brico 


Lakierowe nowości, prawda że mało? jestem z siebie dumna , że nie uległam bardziej.


Mundziaki o których już w zasadzie była mowa tutaj klik 


 Nowe hybrydy od Allepaznokcie.

Na wzorniku prezentują się następująco.


 No i moje wszystkie kolorki żeli i hybryd.


Również od Allepaznokcie akryl, miały być nowe pazurki na wakacje, ale przyszło serum:


Wiec trzeba przetestować.


I po raz kolejny Allepaznokcie: gratisy, formy i uzupełnienie tipsów


Zdjęcia ślubne ( i nie tylko) wreszcie wywołane dzięki odbitki-online.eu i zapakowane w piękne albumy.


Pamiętacie akcje Le Petit Marseiliais , ja również brałam udział .


Zamówienie od Avon.


I zakupy w Super-Pharm, krem na zmarszczki (jakoś te komórki macierzyste mnie zachęciły) , podkład na urlop :) i lakier , któż by się oparł temu kolorkowi ;)



W przyszłości możecie się spodziewać takich motywów na moich pazurkach.


I jeszcze trochę ubrań: spodenki allegro , spódnica New Yorker 


Sukienki od lewej u góry Carry, Vubu.pl
u dołu Vubu.pl, Allegro


Spodnie Jola


Bluzki Stylownia i New Yorker  

Uff wreszcie koniec, sporo się tego nazbierało :)

15 komentarzy:

  1. Wosk YC w Bricomarche?! Ciekawe czy u mnie są ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też byłam w szoku , ale już są od kilku miesięcy bo kupuję nie po raz pierwszy, nie wiem czy to tylko u mnie czy w każdym

      Usuń
  2. ja swoje wszystkie książki czytam albo na telefonie, albo na komputerze :D 50 twarzy Greya mam zaliczone, ale do kolejnych części coś nie mogę się zabrać

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście troszkę Ci przybyło :D Płytki z BPSa piękne są, chętnie bym przygarnęła :) 50 twarzy czytałam, ale nie żałuję, że nie mam jej w swojej biblioteczce

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę że udane zakupy ;) Ja książki staram się czytać, wychodzi różnie. Świetne płytki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile dobroci :D A płytki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko! zazdroszczę, ja na detoksie zakupowym :( :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał, świetne zakupy :) Ja się powstrzymałam w tym miesiącu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nooo kochana, poszalalas! Mundziaki i ap piekne! Czesc zakupow nam sie pokrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dużo nowości :D zazdroszczę talentu do stemplowania.. mi to nie wychodzi ni w ząb i jakoś mnie do tego nawet nei ciągnie :( za to wszystko maluję ręcznie na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń