10 lipca 2015

Post gościnny - czyli nails by Martusiowe

Dziś po raz pierwszy mam dla Was post gościnny . Bohaterka tego postu jest Marta, a właściwie jej pazurki.

Z Martą znamy się już dobry kawałek czasu, jeszcze z kadencji mojej pracy w Drogerii Aster i tak po owej drogerii zostało już tylko wspomnienie a z Martą znajomość przetrwała do dziś, żałuje tylko że tak rzadko się widzimy, bo uwielbiam nasze rozmowy o pazurkowych tematach , nikt tak dobrze nie rozumie mnie jak ona.

Zawsze podziwiałam to w jaki sposób Marta maluje swoje paznokcie, jest wielką fanką piasków i brokatów i w przeciwieństwie do mnie ma do nich cierpliwość i jak mówi "dla efektu warto".

Wobec powyższego postanowiłam ją uhonorować i poświęcić dla niej ten post i nazwać ten cykl "nails by Martusiowe", jeśli się Wam spodoba będzie tego więcej, Marta ma bardzo ciekawe lakierowe zaplecze (lepsze od mojego, choć nie ma bloga) więc myślę że fanki perełek będą cieszyć oczy.

A oto co ma Wam do pokazania Marta:






Lakiery i płytka użyte w mani:




I jak Wam się podoba? Chcecie więcej?


10 komentarzy:

  1. podoba mi się szczególnie kolorek na serdecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie przepadam za brokatami, szczególnie nie cierpię momentu zmywania ich z paznokci :P

    OdpowiedzUsuń
  3. No jasne, że chcemy więcej! Fajnie skomponowane mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie śliczne :D chcemy więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdobienie ;-) Czekam na więcej! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. brokat jak brokat, jeśli na bazie peel off to nie pogardzę, holo kocham, piaski średnio lubię, mam w swojej kolekcji tylko takie przemyślane i długo się nad każdym zastanawiałam ;) Kompozycja super ;)
    Marta, zmobilizuj się dziewczyno, bo paznokcie masz ładne, kompozycja ciekawa, a skoro masz dużo lakierów... ;) Moje przyjaciółki spróbowały i mają swoje blogi, choć raczej o ogólnej tematyce. Blogowanie jest ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marta załóż bloga!!!!!! Śliczne pazurki i piękna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie śliczne pazurki, masz mega utalentowaną koleżankę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Martusia ma bardzo ładne pazurki i robi fajne zdobienia, niech założy bloga! :)

    OdpowiedzUsuń