21 lipca 2015

Podsumowanie projektu + głosowanie

Witajcie!

Przychodzi ten dzień gdy wszystko się kończy i tam nadszedł kres ukwieconego projektu, jednak zanim do tego dojdzie chciałabym abyście wszyscy wybrali pracę najlepszą z najlepszych. 

Pomyślałam że w tym przypadku zrobimy 2 głosowania, czyli i tu na blogu i na FB. 

A oto prace które zajęły pierwsze miejsca we wszystkich tygodniach.
Oczywiście głosujemy na paznokcie , a nie na uczestnika :)










I jeszcze chciałam podsumować to wszystko co wydarzyło się przez ostatnie tygodnie. 

Najlepiej zobrazuje to ta tabelka:


Według w.w. tabelki wnioski są następujące:

Frekwencja najlepsza w tygodniu 1 w którym to tematem były "Róże- małe i duże" w tymże tygodniu udział wzięło 18 uczestniczek.
Drugi w kolejności tydzień który owocował w duża ilość prac to tydzień 4 o tytule: "Stokrotki - dla Malwinki i Dorotki" wzięło w nim udział 13 uczestniczek.



Jeśli chodzi o wykonane prace , to wszystkie tygodnie wymalowały:
(w tabelce oznaczone kolorem czerwonym)

Z kolei tylko jeden tydzień ominęły: 


Dziewczyny gratuluję wytrwałości!

Miałam podsumować jeszcze ilość głosów, ale wybaczcie mi to za dużo jak na mnie ;) 

Moje spostrzeżenia dotyczące projektu to takie że wszyscy bardzo się przyłożyli do wykonanych prac, bardzo mnie to cieszy że tak się stało mimo że żadna materialna nagroda nie wchodziła w grę :) nie miałam wrażenia żeby choć jedna z Was zrobiła coś na "odwal się" za co bardzo Wam dziękuję.

Jeśli chodzi o mnie jako wykonawczynie i organizatorkę projektu, powiem Wam że przy tak dużej ilości uczestniczek zebranie wszystkiego do kupy to nie lada wyzwanie.
Podziwiam dziewczyny które do tej pory organizowały projekty i chylę przed nimi czoła, to naprawdę ciężka praca i masa czasu jest potrzebna by zrobić wszystko sumiennie i przejrzyście.

Nie wiem czy szybko zdecyduję się na podobny projekt bo nie spodziewałam się że będę musiała włożyć w to wszystko tyle pracy, mimo to ciesze się że powstał ten projekt i że Wy w nim uczestniczyłyście :) Za co bardzo Wam dziękuję.

A teraz zapraszam Was do głosowania, wybierzmy najlepsza z najlepszych :)


12 komentarzy:

  1. Ja głosuję na 4, czyli Gosię :)

    Sama nie podołałam do końca wezwaniu - mam wrażenie, że jednak takie projekty nie są dla mnie. Za duża 'presja', że powinnaś coś zrobić - przez co często nie wychodzi i szybko się poddaję :) Dlatego chyba już nie będę się chyba zgłaszać do projektów, ale mimo wszystko cieszę się że byłam z Wami i dziękuję! A dla Ciebie Aniu wielki podziw! :) Wiem jak to trudno ogarnąć jeszcze ze wzgl. na paznokciowy team :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nr. 2:)

    Ja przegapiłam Twój projekt. Zajmowałam się "namiętnie" przeniesieniem bloga na własną domenę i blogersko żyłam tylko tym.:) Świetne podsumowanie zrobiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace śliczne, ale mój głos oddaję na pracę nr 2 :) Ten projekt to była wielka przyjemność :) Dzięki jeszcze raz za organizację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Numer 6 :-)
    Oj domyślam się ile pracy kosztowało Cię takie podsumowanie :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurczę ale statystyki :) Kochana wszystkie prace piekne, to trzeba przyznać!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne prace ;)
    wybieram mani nr 4

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybieram pracę nr 4 - bzy są obłędne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie Praca nr 8 - Owidia
    bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Praca nr 7, róże są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. praca nr 7 Owidii ;)
    bardzo mi się podoba, jest piękna ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Praca nr 5 :*
    Aaaale profesjonalne statystyki urządziłaś :D chylę czoła!

    OdpowiedzUsuń