4 lipca 2015

Piórka z płytki BP-75

Pewnie już widzieliście to zdobienie ale pochwalę się Wam jednak że dzięki niemu wygrałam konkurs Wibo. Szczerze powiedziawszy to sceptycznie byłam do nich nastawiona , zdobienie zrobiłam  naprędce i pomyślałam, a co mi tam - wysłałam i wygrałam :)

Ale dziś nie o tym płytka ta ma na sobie wiele ptasio - piórkowych motywów , nawet pojawia się smok. Motywy te są ostatnio dosyć często wykorzystywane prze ze mnie również na pazurkach innych , tutaj przykład:


Są to pazurki Agaty , wcześniej również zdecydowała się na piórka:


Płytkę tą o numerze BP-75 możecie kupić tutaj klik  obecnie jest w promocji i kosztuje 1,99$.
Płytka pochodzi oczywiście ze sklepu Born Pretty Store  i jest jedną z setu pięciu małych płytek tutaj klik .


 Do zdobienia użyłam tych oto lakierów:










Jak Wam się podobają te pazurki? Zachęciłam was do tej płytki?

11 komentarzy:

  1. bardzo fajne zdobienia ;) ciekawa ta płytka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super mi się podoba! Niebiesko - żółta wersja najlepsza! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj zachęciłaś, szczególnie piórka po prawej są przecudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne, zwłaszcza z tymi pawimi piórami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdobienie, ja też aktualnie mam piórka z tej płytki na paznokciach :)
    Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pazurki :) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam zwycięskie zdobienie na stronie Wibo, gratuluję ! :)

    OdpowiedzUsuń