12 lipca 2015

Mani Swap cz 2.

Dawno nie było Mani Swap, więc postanowiłam teraz nadrobić zaległości.
Mani zostało stworzone na potrzeby konkursu Rimmel na Instagramie ale nie udało się nic wygrać mimo iż wysłałam dwie prace, trudno widocznie byli lepsi.

Druga praca:


Ale nie ma tego złego stworzyłam dzięki temu urocze mani. Oczywiście pomysł nie był mój ale było takie proste i urokliwe że musiałam zgapić, mam nadzieje że autorka nie będzie mi miała tego za złe.


Do zdobienia użyłam oczywiście lakierów Rimmel z nowej kolekcji by Rita Ora, uwielbiam zarówno lakiery jak i piosenkarkę , zwłaszcza za przebój "i will never let you down" kiedy jadę moim autem lubię puścić głośno tą piosenkę i śpiewać , choć to drugie wychodzi mi gorzej (dobrze że nikt nie słyszy).
















Jak Wam się podoba to mani? Nawet nie pytam które lepsze, bo wiadomo ze oryginał :)



3 komentarze:

  1. a tam oryginał, twoje też są świetnie wykonane ;) jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio zrobiłam sobie azteckie wzorki na paznokciach. Eh to chyba nie dla mnie, nie mam cierpliwości i wyszłam z wprawy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba to połączenie kolorów! Super mani :)

    OdpowiedzUsuń