6 lipca 2015

Liście - Ukwiecony projekt



Wiem że ten tydzień dobiegł już końca i wiem że Wy to wiecie, ale mimo wszystko chcę być w minimalnym stopniu konsekwentna i robię zaległe tematy również .

Zauważyłam już na kilku blogach piękne połączenia stempli , metalicznego lakieru i jakiegoś zwykłego lakieru, efekt jest tak piękny że postanowiłam sama coś takiego stworzyć i powstały te pazurki. 


Płytka ta pochodzi ze sklepu Born Pretty Store i możecie ja kupić tutaj klik



A oto lakiery których użyłam: 





Chyba nikogo nie dziwi fakt że to Avon Metalic tak pięknie stempluje.
"Wyszarpałam" go z OLX za niziutką cenę i już jest mój :)






I jak Wam się podobają takie pazurki?

6 komentarzy:

  1. piękne listeczki :) a tego avonka w roli "stemplowacza" uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też używam tych Avonów do stemplowania, mam jeszcze srebrny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A tam po czasie, takie piękne to można i bez okazji oglądać! Dobrze, że je pokazalas ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kolory i super efekt, elegancki i delikatny :D

    OdpowiedzUsuń