17 lipca 2015

Life nr 25 czyli koral w sam raz dla mnie na lato

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam kolory koralowe, miętowe, pastelowe i neonowe.
Jak dotąd większość znalazło swoje miejsce w mojej kolekcji, ale koral idealny wciąż nie. Aż do teraz. 
Tak się składa że przy okazji podróży w mojego męża w interesach chętnie mu towarzyszę bo wiem że będę miała chwile na odwiedziny w Superpharm`ie tam też udało mi się kupić ten piękny kolor za jakieś 7 zł.


Lakier dobrze kryje już w pierwszej warstwie, mimo to nałożyłam dwie. Podejrzewam że ten kolor bardzo często będzie gościł na moich paznokciach tego lata.


Lakier posiada szeroki pędzelek który szybko pokrywa całego paznokcia, dodatkowo zakrętka jest matowa a u góry lekko kanciasta, co sprawia że nie miałam problemu z jej odkręceniem nawet tuż po pokremowaniu rąk. 








I jak Wam się podoba ten kolor? 

Nawiasem mówiąc nie wiem czy zauważyłyście nowe tło, to efekt mojej wielo dniowej i ciężkiej pracy, ale o tym już wkrótce :)

9 komentarzy:

  1. Ładny kolorek, chociaż u mnie widać jakby pomarańcz bardziej

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek ładny aczkolwiek u mnie też bardziej w pomarańcz niż typowy koral. Ja niestety swojego ideału jeszcze nie znalazłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda jak pomarańcz :) W każdym razie ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no muszę powtórzyć po poprzednich komentarzach - na moim monitorze jest to typowy pomarańcz, ale nie zmienia to faktu, że bardzo mi się podoba :) nowe tło też :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wolę korale skierowane bardziej w róż, ale ten też jest ładny ;) moim idealnym koralem jest Essence 109 off to miami ;)
    mam kilka lakierów Life z Super Pharm, ale z tej serii profesjonalnej nie mam jeszcze żadnego, zwykle stawiam na te maluszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy kolorek, lubię takie latem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem co wymysliłas z tym tłem ;) wygląda swietnie! Lakier rownież jest bardzo przyjemny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny kolorek, idealny na lato :D
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń