8 lipca 2015

Kwitnąca wiśnia - Ukwiecony projekt

Ostatni tydzień projektu dobiega końca więc zebrałam wszelkie możliwe pokłady energii i czasu i stworzyłam coś na moich paznokciach. Szału nie ma , wiem, pewnie pomyślicie że jak na mnie to mogłam się bardziej postarać i słusznie mogłam, ale cóż wyszło jak wyszło...


Wzór pochodzi z tej oto płytki , która już raz widzieliście u mnie na blogu, jednak tym razem wybrałam chyba najmniejszy możliwy wzór.



Płytkę możecie kupić tutaj klik 


Lakiery których użyłam:



Zbliżenie na tło :) prawda że pięknie się mieni?


I jeszcze trochę zdjęć wzorku:




 I co sądzicie o takich pazurkach?

11 komentarzy:

  1. bardzo ładne :-)
    chociaż ten lakier bazowy mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdobienie, kwiatki są idealne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tam, kochana nie wyszło źle ;) ja też poszłam po najmniejszej linii oporu, bo nie chciało mi się malować, tylko na szybko zrobiłam naklejki ;) są wakacje i jest tak gorąco, że nawet malować mi się nie chce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdobienie
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha patrzę na te zdjęcia i patrzę u zastanawiam się czy się nie pomyliłaś bo na tej płytce same róże! xD

    Śliczne mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię lakierów z tymi drobinkami, ale wzór ładny :)

    OdpowiedzUsuń