31 lipca 2015

Kawa z płytką BPL-023

Witajcie!

Dziś mam dla Was kolejne zdobienie, a właściwie stempelki, które pochodzą z płytki BPL-023 od Born Pretty Store

Pazurki te powstały już jakiś czas temu jak i wiele innych ale wciąż brak czasu na publikację, a ostatnio nawet niewiele maluje paznokcie, w jednym kolorze chodzę nawet kilka dni. 


Ale do rzeczy. Płytka ta pochodzi z nowej kolekcji płytek BPS. Jest jedną z  pięciu dużych płytek , osobiście mam dwie z nich, czyli ta i BPL-022.


Cóż mogę powiedzieć o tej płytce? 
Jak wiecie większość płytek BPS jest bardzo dobrej jakości i świetnie stemplują  jednak z ta miałam sporo kłopotów, zwłaszcza jeśli chodzi o motyw z filiżankami. Pojedynczy wzór , w tym przypadku jest to kubek z kawą, też robił opory w stemplowaniu. Mam wrażenie że wynika to z dwóch rzeczy, po pierwsze płytka jest bardzo wygładzona tudzież zaokrąglona na bokach co utrudnia zarówno przetarcie lakieru jak i późniejsze stemplowanie. 
  

Kolejnym problemem był wzór z motywem filiżanek, ale wypróbowałam już również u kuzynki motyw ananasów i takie same z nim były problemy, podejrzewam że z pomarańczami też może być kłopot. Sądzę że wynika to z tego iż jest zbyt duża powierzchnia wzorku i dlatego tak to działa, nie wiem czy to mój brak umiejętności czy też inny czynnik się na to składa.


W każdym razie pozostałe wzory (tutaj ziarna kawy) odbijają się bez zarzutu. 
Cała płytka ma na sobie piękne i słodkie wzory, które pewnie nie raz wykorzystam :)



Lakiery których użyłam do tego zdobienia:



Jak Wam się podoba ta płytka i pazurki które z jej pomocą wykonałam?


A na koniec chciałam ogłosić że  wg Was najlepszą pracą w projekcie jest praca Gosi z http://color-explosion-blog.blogspot.com/ Gratulacje!


20 komentarzy:

  1. Słodkie te ziarenka kawy *.*
    Ja mam z najnowszej serii zwierzęca i kwiatową i sprawują się bez problemu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam pierwszy raz problem tego typu z płytką z BPS

      Usuń
  2. kocham kawe tp pazurki idealne dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zobaczyłam ta płytkę to pomyślałam tak samo ;)

      Usuń
  3. uwielbiam kawę <3 nie mam tej płytki, ale niektóre motywy bardzo mi się podobają ;)
    A Gosi serdecznie gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak , motywy na tej płytce są świetne

      Usuń
  4. Dzień bez kawy jest dniem straconym !!! ;) super mani :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdobienie, szczególnie ziarenka kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie da się ukryć że wyszły najlepiej

      Usuń
  6. Super te kawowe wzorki <3 a Gosi gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że Ci się podobają :0

      Usuń
  7. Ciekawe zdobienie :D... szkoda tylko, że płytka sprawia problemy.

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa płytka. I trafiłaś tematycznie, właśnie opijam poranną kawkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem Ci że calkiem oszalalam na punkcie tej płytki. Bardzo mi sie podoba Twoje zdobienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ją masz? Ja mam teraz tyle płytek i tyle możliwości zdobienia paznokci , że dostaje oczopląsu. Wciąż zamawiam nowe płytki a nie mam czasu na używanie tych co już są u mnie

      Usuń