27 lipca 2015

Evree - MaxRepair - regenerujące serum do paznokci

Gdy dostałam e-mail z propozycją przetestowania serum Evree byłam sceptycznie nastawiona, miałam wówczas wyjeżdżać na urlop a przedtem zrobić paznokcie akrylowe.
Jednak zdecydowałam się na tą próbę, testy miały trwać miesiąc (od 1 lipca) i właściwie miesiąc minął. 

Jakie są moje odczucia? Najlepiej zobrazują to poniższe zdjęcia które pokazują efekty kuracji:

Przed zastosowaniem serum:

Po dwóch tygodniach stosowania:

 Aktualny stan paznokci:

Jak widać moje paznokcie przed zastosowaniem serum były bardzo przesuszone, rozdwajały się, łamały , robiły się "zadziorki" i były przebarwione. Skórki były twarde i również przesuszone.

Kosmetyk stosowałam średnio co drugi dzień, czasami codziennie czyli po każdym zmywaniu lakieru z paznokci , czekałam aż serum się wchłonie i ponownie je malowałam. 

Efekty? Są, może nie jakieś spektakularne ale:
- przede wszystkim serum przyspiesza wzrost paznokci
- minimalnie zmniejszyły się przebarwienia
- płytka stała się zdecydowanie bardziej sprężysta 
-  paznokcie się nie rozdwajają
- skórki są miękkie i nawilżone 


Serum posiada bardzo wygodny aplikator w postaci pędzelka który bez problemu dociera w każdy zakamarek. Opakowanie jest z tworzywa gumowo-plastikowego co sprawia że bez problemu wyciśniemy odpowiednią ilość preparatu, trzeba to jednak robić ostrożnie bo przy mocnym ciśnięciu można wycisnąć zbyt dużo. 

Skład:

Czy polecam?
Tak. Preparat spełnił moje oczekiwania, bo nie spodziewałam się zbyt wielkich cudów po nim.

Dostępność:

Wiem że obecnie trwa promocja w Naturze na serum Evree, warto skorzystać.

7 komentarzy:

  1. U jednych się sprawdza , u innych nastąpiło pogorszenie stanu paznokci po stosowaniu serum, chyba się nie skuszę na niego jednak

    OdpowiedzUsuń
  2. wciąż mnie nie przekonuje ten kosmetyk :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam o nim tak skrajne komentarze, jak o odżywce eveline xD
    Na razie mam całą butlę olejku z Golden Rose, ale cudo z evree też w przyszłości przetestuję, żeby wyrobić sobie swoje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam, ale chyba spróbuję i sprawdzę jaki efekt u mnie będzie, opinie są przeróżne. Narazie musze skończyć olejek ;)

    OdpowiedzUsuń