15 czerwca 2015

Tydzień 3 - Głosowanie

Kolejny trzeci już post podsumowujący tydzień projektu, w którym do namalowania były bratki oczywiście. Jak wiecie ja się sama zamotałam i namalowałam maki, ale zdążyłam naprawić swój błąd.

Z tego co widzę uczestniczki się wykruszają , a szkoda , z racji tego że tak licznie zgłaszałyście się do projektu sadziłam że będzie dużo prac, ale tym dziewczynom które wciąż biorą udział bardzo dziękuję, cieszę się że próbujecie i podziwiam wasz trud i kunszt :) 

Tymczasem w minionym tygodniu na podium znalazły się prace:


Małgosia zostawiła w tyle pozostałe uczestniczki swoją pracą zdobyła aż 11 głosów! Gratuluję :)



Gratuluje dziewczyny!

Zapraszam do oglądania i głosowania, głosować może każdy , pamiętajcie i każdy ma 2 głosy!
Pomóżcie dziewczynom wygrać :)

____________________________________________________

_________________________________________________________

__________________________________________________________

___________________________________________________________

_____________________________________________________

_________________________________________________

_______________________________________________________________

 _____________________________________________________________

_________________________________________________________

______________________________________________________


26 komentarzy:

  1. Najlepsze są Sabi-nails i Lakierkowo ;-)
    Moje głowy wędrują do dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja głosuję na Sabi-nails i Joanne D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak miłoo :) Dziękuje wszystkim za głosy :) Niestety w tym tygodniu nie dodałam pracy jednak swoje głosiki oddaję na Sabi-nails i Joanne D - piękne bratki namalowałyście! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za wyróżnienie ;)
    w tym tygodniu głosuję na Sabi-nails i Modnanię ;)
    szkoda, że coraz mniej prac ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. O dzięki :D w tym tygodniu bezsprzecznie Justyna i Joanna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja głosuję na Elizę i Sabi-nails :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sabi-nails i Joanne D . dziewczyny mega śliczne zdobienia ale pozostałe prace też śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo za głosy, miło mi to widzieć :)
    Swoje głosy oddaję na JoanneD i modnanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Emilia Tomaszewska: W tym tygodniu jest trudny wybór, bo jeśli miałabym oceniać same bratki to Sabi, ale jak patrzę na całokształt to chyba bardziej podoba mi się praca Joanny D. To moje dwa głosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. głosuję Sabi-nails i Joanne D :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu bardzo cię przepraszam, że zawiodłam w tym tygodniu :( nie zdążyłam nic zmalować w ciągu tygodnia, w piątek malowałam sobie i dwóm przyjaciółkom na 18, która była w sobotę no i tak wypadło :( Bardzo mi smutno z tego powodu, bo chciałam wypróbować bratki, których nigdy nie malowałam :( ale w tym tygodniu na pewno nie zawiodę :)

    Moje głosy wędrują do: Justine145 (bratki jak żywe, moja babcia ma takie w ogródku ;) i Joanne D (za świetną kompozycję).

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie prace są przesliczne! ;) zdolne dziewuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oddaję głos na Sabi-Nails :)

    OdpowiedzUsuń