8 czerwca 2015

Bez też - Tydzień 2 - Ukwiecony projekt



Też tak macie że narzucacie na siebie masę zadań, a w efekcie nie możecie im wszystkim sprostać? Ja tak mam , zeszły tydzień to był meksyk a nadchodzący nie zapowiada się wcale lżej. 
Gdybym wiedziała że tak to wszystko bedzie wygladać, nie wiem czy podjęłabym się organizacji projektu, ale jak się powiedziało A to trzeba pwiedzić B, więc koniec końców napewno zrealizuję swoje obietnice, tego się nie bójcie :)

Na szybko przygotowałam posta , choć zdjęcia już od kilku dni wiszą na aparacie,
Zdobienie to jest połączeniem stempli i kropek przy użyciu sondy.

Lakiery i płytka których użyłam do tego zdobienia:



O płytce tej wspominałam już  tutaj klik, a kupić możecie ją tutaj klik
oczywiście w sklepie Born Pretty Store



Zdobienie miało przypominać bez a przypomina bardziej winogron, mimo wszystko z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona :)










6 komentarzy:

  1. Wszyscy w tym tygodniu narzekają, że mają winogrona, nie jesteś pierwsza o nie pierwsza która nie ma racji :P
    Piękny bez ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie śliczne *-* uwielbiam fioletowy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy winogrona czy bez i tak śliczny kwiatowy mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się to podoba, świetnie wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny bez, super wyszło :D

    OdpowiedzUsuń