1 czerwca 2015

Tydzień 1 - Głosowanie




Tydzień 1 naszego ukwieconego projektu dobiegł końca , ze wszystkich 22 osób które zgłosiły swoją chęć udziału prace wykonało 16 osób, choć jak dla mnie to i tak duże wyróżnienie ze ktokolwiek chciał wziąć udział w projekcie zorganizowanym przeze mnie. Bardzo Wam za to dziękuję :)
W sumie to nie powinnam się dziwić że nie wszyscy wykonali prace do tego tygodnia, ja sama nie świecę przykładem bo też nie udało mi się nic zmalować.

No nic przejdźmy do konkretów:

Poniżej prezentuję Wam prace na które możecie głosować przez cały tydzień.
Każdy ma 2 głosy. Oddać je można na dwie różne prace.

Głosowanie zamknięte!

A swoje prace z linkami oczywiście zgłaszajcie tutaj <klik> bądź na email modnania@o2.pl

Życzę powodzenia!






Myffa.nails


















31 komentarzy:

  1. świetne :D
    moje głosy oddaję na belgijską i z miłości do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie potrafię wybrać najpiękniejszego, ponieważ wszystkie są bardzo efektywne i zapewne pracochłonne, brawo dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swoje głosy oddaję na: belgijska i Myffa.nails :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne! Dla mnie najlepsze ma belgijska i Eliza OK-w

    OdpowiedzUsuń
  5. z milosci do paznokci i zaczarowanaa :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myffa.nails i Owidia. Ale wszystkie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Goskaa i z miłości do paznokci ;-) jak dla mnie rewelacyjne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. goskaa i Eliza OK-w :) A co do początku Twojego posta to: ja z miłą chęcią wzięłam udział w Twoim Projekcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Belgijska i Magdalena Fortkowska :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Justine145 i Owidia najlepsze!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja swój głos oddaje na Magdalena Fortkowska oraz Sabi nails :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciężko wybrać dwie, bo wszystkie prace cudowne, ale chyba najlepsze Eliza OK-w i goskaa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Emilia Tomaszewksa: Swoje głosy oddaję na Gocha P i Owidia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest szansa, że dodasz mnie jeszcze do tego zestawienia?

      Usuń
  14. a ja oddaję głos na : BELGIJSKA i Myffa.Nails :)

    OdpowiedzUsuń
  15. goskaa i z milosci do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciężko oddać 2 głosy,bo wszystkie prace są przepiękne ale ja swoje oddaję na belgijska i goskaa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Owidia i z miłości do paznokci! chociaz wybor ciezki byl :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ode mnie głosy lecą do Z Miłości Do Paznokci oraz Owidii ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje głosy wędrują do Ituu Itk i Elizy ;) Ale wszystkie prace są na poziomie, dobra robota dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Magdalena Fortkowska i Ituu Itk :) wybór był ciężki ale jednak.

    OdpowiedzUsuń
  21. Głosuję na Owidię i Justine 145 :)

    OdpowiedzUsuń