21 czerwca 2015

Stokrotki - Ukwiecony projekt


Dziś mam dla Was post który miał być wczoraj ale się nie udało, bo zasypiałam na kompem.
Ale dziś wyspana spełniam swoją obietnicę.
Wygrzebałam płytkę BP-51 z Born Pretty Store i stworzyłam takie oto mani.
Mam tyle nowych płytek ale niestety żadna nie nadawała się do tematu stokrotek.


Lakiery których użyłam i oczywiście płytka BP-51 :

I jeszcze mam dla Was porównanie jak stemplują te oto 3 lakiery:


Oczywiście mundziak bezkonkurencyjny.












Jak Wam się podobają stokrotkowe pazurki?


18 komentarzy:

  1. fajne użycie płytki, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Na białym tle podoba mi się jeszcze bardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, kobieco I lotnio zmalowane pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne,ja niestety nie umiem używać tych płytek :(

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne! bardzo mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne a tutaj moje:
    http://lifestyleterii.blogspot.com/2015/06/ukwiecony-projekt-stokrotki.html

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne! śliczne kolory i fajny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! Sama bardzo żałuję że nie mam stempli..

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kwiatki. Mi stemplowanie jeszcze tak dobrze nie wychodzi ;) Ale się nie poddaję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie się prezentują, trochę nietypowo :)

    OdpowiedzUsuń