17 czerwca 2015

Róże - Ukwiecony projekt - Płytka BP-73

Nagromadziłam nieco sił i piszę tego posta. Nie wiem co to się dzieje że wciąż jestem chora.

Jak to mówią: "jak nie urok to sraczka".

Dziś padło na płytkę BP-73 jest to jedna z setu pięciu  małych płytek i zarazem jedna z ładniejszych moim zdaniem, oczywiście płytka pochodzi ze sklepu Born Pretty Store.


Jak widzicie płytka składa się z motywów kwiatowych a ściślej z kwiatów róż. Tak się składa że w pierwszym tygodniu ukwieconego projektu był temat róż, więc myślę że nie zaszkodzi podpiąć pod projekt tego zdobienia, zważywszy na fakt że dotąd tych róż nie namalowałam.


Na pazurach powstał taki misz masz, nie wiem chyba nie do końca o to mi chodziło, ale nie zmienia to faktu że efekt końcowy nawet mi się podoba.
Zdjęcia były robione późnym dzisiejszym popołudniem, a jak wiecie było ostre słońce i wyszły jakieś dziwne fotki.


Oprócz płytki BP-73 użyłam tych oto lakierów. Trzeba przyznać że Rimmel całkiem fajnie stempluje.


Koszt samej płytki to obecnie 2,99$ a całego setu 7,99$ , więc nie da się ukryć że drugi wariant bardziej się opłaca :)


Wszystkie płytki prezentują się tak:


i są pakowane w tekturowe opakowania które chronią przed ewentualnym ich uszkodzeniem:









Jak Wam się podoba efekt końcowy? Co Wy byście wyczarowały z tej płytki?

14 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się nad tą płytką :) Jednak po dłużej chwili chyba jej nie chce ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna płytka ;) paznokcie też... 😝

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne różyczki, bardzo fajna ta płytka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja bym chciała tak umieć ;-)
    boskie

    OdpowiedzUsuń
  5. stemplowanie - i manicure stało się prostsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za zabawą w zdobienie i nigdy nie stosowałam płytek i stempli. Jednak niektóre wzory szalenie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny wzór, piękna gra kolorów na paznokciach :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Zoya prezentuje się świetnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi to zamówienie jeszcze nie doszło ;( a płytki są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądają te różyczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tego setu żadna płytka mnie nie oczarowała, ale Twoje pazurki super :)

    OdpowiedzUsuń