25 czerwca 2015

Płytka hehe 004 od Lady Queen



Tak jak  pisałam na FB mam dla Was nowe pazurki. Płytka hehe004 którą użyłam pochodzi ze sklepu Lady Queen .


Mam już w swoich zasobach jedna płytkę i testowałam ją na blogu tutaj klik i ta w żaden sposób od niej nie odbiega. wzór idealnie się odbija już za pierwszym razem .

Jak widzicie motywy na tej płytce są przepiękne i uniwersalne, można je użyć zarówno solo, jak i w postaci tła , droga wolna, ogranicza nas tylko wyobraźnia.

Płytka ta kosztuje 2,99$ myślę ze warto w nią zainwestować. Do kupienia tutaj klik 





Do zdobienia użyłam tych oto produktów:


Pewnie zastanawiacie się co to za tajemniczy lakier do stempli użyłam, otóż jest to lakier bez nazwy który kupiłam wraz z dwoma innymi przy okazji kupna stempelka (mojego pierwszego) był tam cały zestaw. Lakiery te (biały, czerwony i czarny) całkiem fajnie stemplują.











Jak Wam się podoba to zdobienie?

22 komentarze:

  1. Piękne wzory ;)
    Farciara, że tak dobrze trafiłaś z tymi lakierami do stempli^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyszło... bardzo lubię takie manicure ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wzorki. Takie esy-floresy super wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja czekam na moją paczuszkę i doczekać się nie mogę :( powinnam być przyzwyczajona, że do mnoe zawsze docierają na końcu te zagraniczne paczuszki :D
    też wybrałam płytkę hehe a do tego karuzelę półperełek ;)
    a co do twojego zdobienia to śliczne jak zawsze ;) motywy z tej płytki bardzo mi się podobają i nawet chciałam ją wybrać, ale finalnie zdecydowałam się na inną ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ta plytke! A bialy no name jest swietny! Musze odszukac go :)
    Śliczny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie patrzyłam dziś i chyba ich nie ma już :(

      Usuń
    2. They are still in Lady Queen shop :)
      You can search #NA0536 in www.ladyqueen.com!

      Usuń
    3. The stamp template is still available in Lady Queen shop.
      Search #NA0536 in www.ladyqueen.com! :)

      Usuń
  6. Super zdobienie różowy holo tez mam piękny jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny wzór , jak zresztą wszystkie na tej płytce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne zdobienie wychodzi z tej płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna ta płytka, ale i tak dla mnie najpiękniejszy motylek <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdobienie, świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. całość wygląda świetnie, ale szczególnie zachwyca mnie ten lustrzany Bell! nie widziałam nigdzie takich... to jakaś nowa kolekcja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci że nie wiem, dostałam go od koleżanki

      Usuń
  12. I love your beautiful design :) Very beautiful :D

    OdpowiedzUsuń