12 czerwca 2015

Maki

W tym tygodniu tematem przewodnim są maki? Nie! To dlaczego je namalowałam? Nie wiem :D 
Wreszcie pozwoliłam sobie na ręczne malowanie, ostatnio wciąż sięgam głównie po stemple, muszę przyznać że wynika to z braku czasu, stemple wszak są szybkie i efektowne.


Do zdobienia użyłam pędzelków o których wspominałam tutaj klik
Możecie nabyć je tutaj klik










Do zdobienia użyłam białego lakieru z MySecret 202 Snow White jako tło.
I muszę Wam o nim nieco wspomnieć. Otóż dosyć często stosuję go w tej formie, jednak:
- jest to ładna biel , ale trzeba znaleźć na nią sposób
- smuży
- raczej dla zaawansowanych lakieromaniaczek,
 bo niewprawiona ręka może przynieść więcej szkody niż pożytku
- ma niewygodny pędzelek, mały i kanciasty, przez co ciężko się nim manewruje

Ogóle nie nie polecam.
A Wy jakie polecacie lakiery do tła?


14 komentarzy:

  1. Maki? Wydawało mi się, ze bratki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i dobrze Ci się wydawało ... tylko u mnie jakieś zwarcie w głowie i namalowałam maki...

      Usuń
  2. Się wystraszyłam... że maki są a ja bratki zmalowałam... aż w baner zajrzałam hihi
    Co to bieli ja lubię SH Xtreme Wear White On.
    a tu moje bratki- niby ;)
    http://lifestyleterii.blogspot.com/2015/06/ukwiecony-projekt-bratki-takie-kwiatki.html

    OdpowiedzUsuń
  3. uhhhh moja mama by padła, bo kocha maki! ;) Cudownie wyszły, od razu widać, że to te kwiatki a nie jakieś tam plamki ;)
    Ja do tła używam najczęściej białego Golden Rose Rich Color. Dużo dziewczyn używa sally Hansen Xtreme Wear White On, ale dla mnie jest za gęsty i bardzo długo plastyczny. Wolę używać go tylko do kolorowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne maki, taki typowo letnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiatów nigdy dosyć na pazurkach :)) a Twoje maki wyglądają przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne maki <3 To ja chyba jestem inna, bo bardzo lubię Snow White, maluje mi się nim lepiej niż White On z SH :D

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne maki! idealnie dobrane kolory, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie proste, a jakie efektowne! <3 Bardzo świetne połączenia wychodzą z bieli i czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne :D ja będę malowała bratki za chwilę :P
    a z bieli polecam GR selective nr 04 - nie smuży i ładnie kryje :)

    OdpowiedzUsuń