2 czerwca 2015

Letnie pazurki z płytką BP-39

Nie wiem czy Wy tak macie ale mnie ostatnio dopadła jakaś pazurowa niemoc. Coś nie mam ochoty na malowanie pazurów i nawet wizja zbliżających się do mnie masy płytek nie wiele zmienia.
Jednak dziś spięłam się w sobie i myślę "nie! no! muszę wreszcie coś namalować". 

W łapki  wpadła mi płytka BP-39 z Born Pretty Store wiem pewnie powiecie że bardziej nadaje się na listopad niż na czerwiec, ale nie możecie powiedzieć że te dymki z napisami "buuh!" nie przypominają okularów, dlatego właśnie znalazły się na moich paznokciach, bo ślepa Ania nie dopatrzyła się i umieściła takie oto stempelki na neonowym lakierze od Models Own , ale kto bogatemu zabroni ;)




Cóż mogę powiedzieć o tej płytce? Jest tu sporo wzorów które nadają się na Halloween , oraz polubi ją wielbiciel/ka muzyki punk i rock chyba z wiadomych przyczyn. Nie mniej jednak gdy wybierałam płytki ta wybitnie rzuciła mi się w oko i stwierdziłam że warto ją mieć w swoich zbiorach.

Płytka obecnie kosztuje  1,59$ i jest w promocji, warto więc nabyć ją właśnie teraz z racji niższej ceny, bo pewnie w sezonie cena pójdzie w górę.

Jak w przypadku wszystkich płytek od BPS  i ta mnie nie zawiodła. Dzięki swoim idealnie wyżłobionym wzorom od razu bez problemów odbija się na stemplu, a następnie na paznokciu. 







Efekty sami musicie przyznać są spektakularne, ja nie mogę się napatrzeć na moje pazurki i pomyśleć że zrobiłam je bez weny :)

10 komentarzy:

  1. Umknęla mi gdzieś ta płytka. Piękny lakier bazowy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie

    http://iamemilia.blogspot.com/2015/06/she-foot.html

    OdpowiedzUsuń
  3. neon świetny! a i wzory ciekawe. nie dziwię się, że nie mogłaś się napatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulujemy bloga prowadzonego z pomysłem ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak nie cierpię neonów, tak wczoraj kupiłam 2, bo mam wiele pomysłów na zdobienia ;) Twoje wyszło bardzo ciekawe i oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń