24 czerwca 2015

Garść inspiracji z instagrama

Nie wiem jak Wy ale ja bardzo często zapisuję na dysku zdjęcia prac z instagrama, bo gdy przychodzi czas że mam brak weny owe prace bardzo mi się przydają i wówczas bezczelnie odgapiam pomysły. Czasem dodam coś od siebie czasem wezmę tylko detal, nie ma co kryć jednak że często się przydają.

Dziś postanowiłam podzielić się nimi z Wami, lubię raz na jakiś czas wrzucić taka garść inspiracji byście zobaczyły co mnie motywuje do działania i co jest dla mnie przykładem.

Pierwsza praca urzekła mnie motywem pawich piór i połączeniem kolorów turkusowego i niebieskiego, tak pięknej pracy na pewno nie wykonam ale mam kilka płytek z motywem pawich piór i tutaj będę się sugerowała kolorystyką :)

Kolejna praca wpadła w folder z powodu ciekawego pomysłu na kwiaty z płytki B. Flower Power 


Tutaj oczarowały mnie ręcznie malowane kolorowe różyczki na białym tle

I znów motyw róż , tym razem pięknie ukształtowane w formę serca

Ta praca urzekła mnie swoim romantyzmem, jej właścicielka tworzy absolutne dzieła sztuki na pazurkach 


zamek w kolorowym wydaniu, proste mani a jakie efektowne

Nie od dziś wiadomo  że tasiemki to świetny pomysł na oryginalne mani. Te paznokcie znalazłam u nails2inspire która gromadzi prace innych użytkowników nie da się ukryć że umieszcza tam piękne prace

To połączenie czerwieni bieli i czerni a na dodatek kratka z czerwonym kwiatem wygląda nietypowo acz pieknie

Fenomenalnie połączone kolory skomponowane ze zwierzęcym motywem, a w dodatku na tak krótkich pazurkach mają swój urok

Marynarski styl nie od dziś mi się podoba, choć tak rzadko gości na moich paznokciach

A Wam coś przypadło do gustu? 
Wy też gromadzicie na dysku prace innych? 

14 komentarzy:

  1. oba czarno-czerwono-białe zdobienia bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość cudowna! Mam na insta swoją ulubioną dziewczynę, potem postaram Ci się podesłać jej nazwę,bo na telefonie to trudna operacja xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mojej ulubionej Yagali tu nie ma

      Usuń
    2. Ja nie mam insta (jeszcze, pewnie w końcu i ja przepadnę) ale wchodzę tam specjalnie, żeby pooglądać sobie zdjęcia właśnie tej dziewczyny. Szczególnie jeśli nie mam weny ;)
      Jej nick to ladyandthe_stamp :)

      Usuń
    3. o ciekawe, unaocznię :)

      Usuń
  3. Czuję się zainspirowana, szachownica przepiękna!

    Zapraszam Cię na mój najnowszy wpis o Antidralu, leku który eliminuje wstydliwy problem pocenia się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! A ja aktualnie straciłam telefon, więc instagrama również ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko kopiuję czyjeś mani, ale bardzo lubię przeglądać zdobienia na instagramie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. garść porządnej inspiracji ! Pierwsze pazurki wprost obłędne ! Marzy mi się tai wzór na paznokciach, ale nie wiem czy jestem w stanei coś takiego zmalować

    OdpowiedzUsuń