18 maja 2015

Ukwiecony projekt i mój dom pływający w kwiatach





Witajcie!
Dziś całkiem spontanicznie naszła mnie ochota na to by stworzyć projekt paznokciowy.
Właśnie kończy się projekt u RedRouge i w sumie nie znalazłam innego, więc pomyślałam że fajnie byłoby wziąć udział w kolejnym, a skoro kolejnego nie ma to go stworzę.
Pewnie wielu z Was może nie będzie pasować bo to urlopy, n ale niektórzy siedzą w domu to może jednak się skuszą :)
Mam nadzieje że się Wam spodoba i choć pare osób weźmie w nim udział, ostatni organizowany przeze mnie Wam nie przypadł do gustu, mam nadzieję że tym razem bardziej trafiłam do Was z tematyką.

Z góry informuję że: 
nie ma zasad i nie ma nagród, jedynym wyróżnieniem będzie to że pod koniec każdego tygodnia będziecie razem ze mną wyłaniać laureata, myślę że takie wyróżnienie to też fajna nagroda.

Jeśli projekt się spodoba to super, jeśli nie to trudno. Mam do Was tylko dwie prośby, osoby chętne proszę o zgłaszanie się pod tym postem,  i jeśli możecie umieszczajcie bannerek gdzie się da, by jak najwięcej osób dowiedziało się o projekcie. Z góry dziękuję :)

Dziewczyny które nie maja bloga a chcą wziąć udział w projekcie mogą się zgłaszać na email
modnania@o2.pl  w tytule ukwiecony projekt zgłoszenie, prace tez będziecie przesyłać na email. 

A teraz krótko o projekcie:
Trwa on 6 tygodni, każdy tydzień ma swoją tematykę , ale nic nie stoi na przeszkodzie by w danym tygodniu np zamiast bzu namalować tulipany, technika dowolna i przynajmniej jedna ręka pomalowana. 
Moja propozycja to żeby projekt zaczął się od przyszłego tygodnia tj 25 maja 2015 i tak:

1 tydzień - Róże 25.05.2015 - 31.05.2015
2 tydzień - Bez 1.06.2015- 7.06.2015
3 tydzień - Bratki  8.06.2015- 14.06.2015
4 tydzień - Stokrotki  15.06.2015- 21.06.2015
5 tydzień - Liście 22.06.2015- 28.06.2015
6 tydzień - Kwitnące wiśnie  29.06.2015- 5.07.2015

A do tej tematyki skłoniły mnie dwie rzeczy , po pierwsze ja uwielbiam malować motywy kwiatów na paznokciach pełno inspiracji jest wszędzie np na FB czy Instagramie , a po drugie mój dom ostatnio pływa w kwiatach, czym chciałam się z Wami pochwalić :) 























40 komentarzy:

  1. no to ja się zgłaszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się ;) również uwielbiam motywy kwiatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I mnie nie może zabraknąć :) Szkoda,że moich drugich ulubieńców nie ma-konwalii,ale jest ukochany bez!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak pisałam możesz konwalie też namalować :)

      Usuń
  4. a można w razie czego opuścić jakiś tydzień? Bez mnie trochę przeraża w sumie :D ale korci mnie żeby spróbować 1 raz, bo tematy bardzo mi odpowiadają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie musisz wszystkich tematów idealnie malować zamiast bzu mogą być np tulipany

      Usuń
    2. też zastanawiałąm się nad tym bzem..... :P

      Usuń
  5. A jeszcze prace mamy publikować u siebie czy np. można Ci wysyłać? I czy można wzorek dodać do jakiejś notki, czy musi być osobna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, tak czy siak biorę udział :D Pierwszy raz. Mam nadzieje, że podołam :)

      Usuń
    2. na pewno podołasz, a co do prac nie komplikuj sobie życia, najważniejsze by pazurki były pomalowane, przynajmniej 5 pazurków :)

      Usuń
  6. Tak jak pisałam już na fb - Zgłaszam się :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem, czy podołam, więc na razie wstrzymam się. Piękne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu na pewno Ci się uda, chociaż spróbuj

      Usuń
    2. Z pewną taką nieśmiałością, ale ok - spróbuję ;-)

      Usuń
  8. Zgłaszam się, choć nie obiecuję że dam radę wszystkie tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spróbuję, choć zastrzegam sobie, że mogę opuścić jakiś tydzień :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się z wielką ochotą :D Nie lubię malować kwiatków, czyli będzie to dla mnie prawdziwy challenge i jednocześnie super trening!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się, może dam radę czasowo to ogarnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy projekt ;-) ciekawa jestem waszych rezultatów bo ja tylko kwiatki z kropek umiem robić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to też dobrze, jakby się tak spiąć to wszystkie kwiatki można z kropek zrobić, nawet liście :)

      Usuń
  13. Zgłaszam się <3 Uwielbiam kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej Aniu :) Po stemplach z przyjemnością coś zmaluję, a że kwiaty to mój ulubiony motyw, to zgłaszam się!!! Choć nie mam pojęcia, czy uda mi się wszystko w terminie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się nie wyrobię, szykują mi się wyjazdy w pracy i mogę nie mieć czasu na paznokcie, ale z chęcią pozaglądam i popodziwiam, a jak się uda, to coś może i zmaluję!

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja również się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłąszam się! :) nie wiem czy wszystko ogarnę, ale cóż...SPRÓBUJĘ :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam kwiatki, a że czasu mam teraz bardzo dużo, bo matury skończone, to się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam kwaity!!! u mnie jeszcze wiele kwaitów w tym roku nie ma ;/
    Oczywiście zglaszam się do projektu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też postaram się coś namalować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się!! :)
    zdjęcia mam dodawać na swojego bloga w każdym tygodniu, tak?

    OdpowiedzUsuń
  22. trochę na ostatnią chwilę, ale też się zgłaszam :D mam nadzieję, że jeszcze mnie przyjmiecie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiem czy tutaj mam dać link, czy w innym miejscu....? dam tu :)
    http://memyselfandmynails.blogspot.com/2015/05/ukwiecony-projekt-1-roze-mae-i-duze-bps.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też się pisze :D jeżeli nie był by to problem :D

    OdpowiedzUsuń