15 maja 2015

Płytka BP-L003 w niebieskich tonacjach


Witajcie!

Miał być to post do projektu u RedRouge, ale wybrałam inne zdobienie. Ten post natomiast  jest recenzją płytki BP-L003 i przygotowałam dla Was dwa zdobienia, jedne na moich pazurka, drugie na pazurkach mojej przyjaciółki.


Pierwsze zdobienie zrobione jest przy pomocy metody stempelkowych naklejek, a lakier którego użyłam to jeden z zakupów które zrobiłam ostatnio przy promocji - 49% w Rossmanie.
Nabyłam całą kolekcje lakierów by Rita Ora więc spodziewajcie się że będzie kolorowo :)





Lakiery których użyłam:


Kolejne zdobienie jest wykonane dzięki metodzie żelowej, jednak zdobienie to oczywiście stempelki pochodzące z płytki BP-L003.









14 komentarzy:

  1. Pierwsze zdobienie bardzo mi się podoba ;-) Lubie takie kolorki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często mam tak z nowymi metodami ;D Zabieram się i zabieram ;D

      Usuń
  2. Oba zdobienia są piękne, ale to drugie szczególnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekności! Ale, że ja nie zwrocilam uwagi na ten piękny drugi wzorek to ja nie wiem jak to sie moglo stać. Cudne masz paznokcie, zachwycam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze jest prześliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. obydwa zdobienie są świetne (i takie niebieściutkie jak lubię:))
    ale pierwsze podoba mi się zdecydowanie bardziej, stemple są super pokolorowane!

    OdpowiedzUsuń
  6. Żałuję, że nie wybrałam tej płytki zamiast BP-L002, bo jej nie lubię, a z tej twojej da się tyle fajnych rzeczy wymyślić :(
    Jak zwykle świetne mani, i ta kolorystyka (jedna z moich ulubionych) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ok, nie widziałam w tej płytce wzorów dla mnie, ale po Twoim mani CHCĘ JĄ MIEĆ! Tak pięknie zagrałas kolory, że nie mogę się napatrzeć *.*
    Na początku wgl wysłałam, że te niebieskie elementy to stemple i zaczęłam rozkminiac jak ściągnęłas lakier że kolorki są tak równo, dopiero potem ogarnęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsze zdobienie w niebieskościach prześliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba śliczne ale to drugie zdobienie mnie zachwyciło! Teraz baaardzo chcę mieć tą płytkę!!!!!! <3333 Idealnie wygląda biało czarny swirl w połączeniu z błękitem <333

    OdpowiedzUsuń
  10. przecudne oba zdobienia, jednak najbardziej zachwycił mnie kształt żelowych pazurków :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne, ja jeszcze nie używałam nigdy płytek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale super,zwłaszcza pierwsze zdobienie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna ta płytka i cudowne wzorki robi ;-)

    OdpowiedzUsuń