26 maja 2015

Podsumowanie - Projekt stemplowej maniaczki




______________________________________________________________


_____________________________________________________________


_________________________________________________________________


_______________________________________________________________________


______________________________________________________________________


__________________________________________________________________________

Powiem Wam że najbardziej podoba mi się jak wykonałam 3 i 4 tydzień :)
A Wam które pazurki najbardziej się podobają?

9 komentarzy:

  1. Mnie chyba najbardziej podoba się tydzień 1! Chociaż wszystkie bardzo ładne :)

    P.S. gdzie można linkować prace na ukwiecony projekt? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już widzę, sorki jestem ślepawa :D

      Usuń
  2. mi najbardziej podobają się motylki z tygodnia drugiego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pazurki z tygodnia 4 podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 i 5 najbardziej mi się podoba :)
    A ja dziś dodam moje paznokcie na Twój projekt wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 tydzień podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są śliczne, zwłaszcza 2 i 4 :)

    OdpowiedzUsuń