30 maja 2015

Pędzelki

Jestem z nich bardzo zadowolona, od dawna chciałam mieć taki zestaw i wreszcie się udało.
Pędzli jest 5 każdy ma czerwoną rączkę jednak każdy jest inny a ich koszt to jedyne 3,87$ możecie kupić je tutaj


Na kartce namalowałam delikatne kreski by Wam zobrazować co potrafią.

Pędzel z białym włosiem używam do usuwania nadmiaru lakieru ze skóry, widać już na nim oznaki użytkowania z racji tego że białe włosie się przebarwiło.


Pozostałe pędzle nie zmieniają swego kształtu ani barwy i pięknie mi służą.


Długi pędzelek idealnie nadaje się do tworzenia długich linii przez cały paznokieć.
Natomiast krótszy nadaje się do tworzenia wielu wzorów, co tylko przyjdzie nam do głowy.


Tych pędzelków jest 2 właściwie nie różnią się za bardzo między sobą.


Najmniejszy pędzelek świetnie nadaje się do tworzenia maleńkich wzorów, oraz do wypełniania detali w tworzeniu naklejek ze stempli.


Stemple zabezpieczone są plastikowymi tulejkami co sprawia że są zabezpieczone  przed zniszczeniem.



8 komentarzy:

  1. Prezentują się całkiem ładnie :D Podobnymi maluję akwarelą. Szkoda, że nie mam cierpliwości do wzorów na paznokciach :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne! Jak moje się zniszczą to pewnie skuszę się na jakieś od BPS :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie takie gotowe pędzelki jeszcze są za grube i uwielbiam je sama przycinać do momentu aż będą na prawdę cieniutkie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. zauważyłam u Ciebie zakładkę ManiSwap może miałabyś ochotę przeprowadzić takową ze mną?? :)

      Usuń
    2. Jakieś mani szczególnie Cię zainteresowało? :)

      Usuń
  4. chętnie bym przygarnęła te pędzelki ;) wydają się ciekawe , na pewno ułatwiają i umilają ,,robotę"

    OdpowiedzUsuń
  5. Póki co mam jeden pędzel i to jakiś z chińczyka, ale planuję rozszerzyć ich gamę ;)

    OdpowiedzUsuń