27 maja 2015

Paznokcie z wodnymi naklejkami

Nie wiem jak u Was , ale u mnie pogoda jest przebrzydła.
Mimo to około południa poszłam zasadzić kwiatki w ogródku które dostałam od Mamy będąc u niej wczoraj w wiadomym dniu. 

Potem stwierdziłam że najwyższy czas namalować coś nowego zarówno dla Was tu na bloga jak i dla siebie by wyglądać jak człowiek, pomimo tego że poprzedni lakier świetnie się trzymał postanowiłam wybrać taki wariant kolorystyczny.


Jak widzicie w ruch poszły naklejki, które znajdziecie tutaj 
Skoro wiosna i skoro kwiaty nie mogłam wybrać innego motywu a kolory pastelowe do tego motywu pasowały mi idealnie.
Jak widzicie z wszystkich dostępnych na arkuszu wzorów wybrałam właśnie kwiaty. 
Wyglądają jak małe bukieciki i są przesłodkie i przeurocze. 
Obecnie są w promocji i kosztują jedyne 1,75$ 


Naklejki wodne są banalne w obsłudze i chyba każdy o tym wie, ale mimo wszystko objaśnię jak umieściłam je na paznokciach.

1) Oczywiście najpierw pomalowałam paznokcie.
2) Następnie do małej miseczki nalałam wody.
3) Wycięłam kawałki wzorów z kartonika i powrzucałam je do wody.
4) Pozostawiamy je na 10-20 sekund po czym wyławiamy i delikatnie zsuwamy
 opuszkiem wzorek z papierka.
5) Przykładamy d paznokcia i odsączamy pozostałości wody.
6) Na koniem malujemy topem i gotowe!


Lakiery których użyłam to:
 Rimmel by Rita Ora 270 sweet retreat
 Manhattan Lillipop & Alpenrock 02






14 komentarzy:

  1. Całość wygląda mega fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne, takie świeże i dziewczęce <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo dawno nie robiłam naklejek...Od dwóch dni siedzę nad różami na projekt, jak się nie uda to może sięgnę po naklejki :) ładne

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj nie lubię naklejek wodnych, zawsze mam problemy z aplikacją, choć wiem że teoretycznie to proste :D
    Ale fajniusie te twoje bukieciki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale co Ci sprawia trudność? Może pomogę :)

      Usuń
  5. Chyba muszę wrócić do moich wodnych naklejek, bo bardzo dawno ich nie robiłam już :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naklejki zawsze się przydają,gdy szybciutko potrzebujemy zrobić manicure i zawsze fajny efekt jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaaale piękne te białe kwiatuszki *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne mani. Pewnie zaskoczę nie jedną z was ale jeszcze nie korzystałam z wodnych naklejek. Koniecznie muszę się w jakieś zaopatrzyć i wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  9. O jaa, bardzo fajna ta wersja naklejek. Ja jestem wielką fanką wodnych naklejek, stemple idą mi licho, malować farbkami akrylowymi też jakoś nie potrafię, a właśnie naklejki rozwiązują mój cały problem z brakiem weny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie, uwielbiam naklejki wodne :)

    OdpowiedzUsuń