7 maja 2015

Motyw zwierzęcy ( Projekt stemplowej maniaczki)

Witajcie!

Dziś mam dla Was kolejny post do projektu RedRouge, a właściwie pazurki :)
Tym razem tematyka to motyw zwierzęcy.


Niestety nie mam aż tak dużo płytek by móc się całkiem dostosować do projektu, jedyny motyw zwierzęcy który posiadam to koty.
Dlatego właśnie tym razem to one znalazły się na moich paznokciach.





Produkty których użyłam:


Płytkę która użyłam możecie nabyć tutaj klik.


I jak wam się podoba? Myślicie że nadają się do tego tematu?


30 komentarzy:

  1. cudowny efekt
    wyglądają super

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona zdobieniem <3 Piórka wyglądają fenomenalnie, pięknie je ze sobą połączyłaś - cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki nie spodziewałam się że tak się będzie podobać

      Usuń
  3. Nadają, nadają!
    Ten kotek na serdecznym jest taaaaki uroczy *.* aż ma się ochotę go... Pogłaskać xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Nie ma to jak słodki kiciuś

      Usuń
  4. te piórka zachwycają mnie najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak bez piórek to by nie było to samo mani

      Usuń
  5. Nie wiem co jest bardziej słodkie: ten kotek,czy piórka.Piękne zdobienie!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz jeszcze motylki, ale cieszę się że ich nie wykorzystałaś, bo ja się za nie zabieram i ciężko byłoby mi z tobą konkurować ;)
    Piękne zdobienie, uwielbiam kotki, a nie mam jeszcze żadnej płytki z nimi :( Ja ze zwierzęcych mam tylko motyle i sowy z BPS ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wzięłam pod uwagę nawet motyli :) a co do konkurencji to żadną dla Ciebie nie jestem , Ty masz świeże spojrzenie a moje zdobienia pewnie się już wszystkim przejadły

      Usuń
  7. ale słodziaśne są te kotki <3333 przeurocze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam najbardziej te zwierzęce motywy w Twoim wykonaniu. Mimo że nie lubię kotów, te są przesłodkie ! Kolorystyka również moja. Całość mnie oczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie wyobrażałam sobie innych kolorów tutaj

      Usuń
  9. oo Kochana, Kociaki piękne :) piórka idealne, jak skutek uboczny zabaw kociaków na łózku :D miałam kiedys i pierze latało :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie kota nigdy nie miałam, choć zawsze chciałam, jedyny kot jaki nieodzownie mi towarzyszy t ten w głowie ;)

      Usuń
  10. ślicznie! fajnie dobrane kolory, takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba była jakaś zabawa , bo koty całe w piórkach ;) hihi super całość wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty lubią zabawę i psoty więc możliwe ;)

      Usuń
  12. prześliczne masz pazurki, delikatne i przyciągające oko

    OdpowiedzUsuń
  13. Piórka w tym wydaniu mega mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń