9 maja 2015

Konkurs!!! Wygraj trzy płytki do stempli.

Witajcie!

Tak jak obiecałam, mam dla Was kolejny konkurs.
Nie ma jakiejś specjalnej okazji, powiedzmy że to rekompensata za spóźniony konkurs urodzinowy.

A skoro już wspominam o urodzinach to przypomnę kilka statystyk na dzień dzisiejszy:

Liczba wyświetleń - 102530
Liczba postów - 538
Liczba obserwatorów - 493
Średnia liczba wyświetleń bloga w ciągu miesiąca - 3700
Liczba opublikowanych komentarzy - 8352 
Polubienia na FB - 190
Ilość lakierów - 200
Najczęściej czytany post 13 przykadow brzydkich paznokci
a w tym miesiącu moja kolekcja cz2 lakiery

Mam nadzieję że przy okazji tego konkursu liczba obserwatorów dobije do magicznej liczby 500, a na FB polubienia do 200 :) Takie moje malutkie marzenie.

Przejdźmy do konkretów. Do wygrania są trzy płytki które podarowała mi koleżanka Marta na okoliczność konkursu właśnie, to też to czynię.

Do wygrania są te oto płytki:


Płytki są nowe i nie używane, zabezpieczone folią.

Zasady.
Aby wziąć udział w konkursie:
 -Trzeba być publicznym obserwatorem bloga Nails by Modnania.
- Musisz polubić Nails by Modnania na Facebooku
- Umieścić banner lub informację o konkursie na blogu lub FB
- oraz przekonać mnie dlaczego to właśnie Ty powinnaś otrzymać tę nagrodę.


Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jestem ja.
2. Konkurs trwa od 9.05.2015r do 9.06.2015r. do godz 24:00
3. Aby wziąć udział należy poprawnie wykonać wszystkie wymagania konkursowe.
4. Zwycięzca zostanie ogłoszony na blogu.
5. W konkursie mogą brać udział tylko osoby pełnoletnie (ewentualnie posiadające zgodę rodziców)
i będące obserwatorami bloga .
6. Konkurs nie podlega pod ustawę o grach i zakładach
 (/Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn/zm z dn. 29/07/1992)
7.  Nagrody wysyłane są tylko na terenie Polski.
8. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu w trakcie trwania konkursu.
9. Aby konkurs został zakończony musi wziąć w nim udział minimum 30 osób.
10.  Osoba, która odpowie w najciekawszy sposób na pytanie konkursowe wygrywa.
11. Jeśli zwycięzca nie zgłosi się w ciągu 3 dni od zakończenia konkursu, nagroda przepada.
12. Biorąc udział w konkursie wyrażasz akceptację  regulaminu.

Wzór zgłoszenia:
Obserwuję jako:
Lubię jako:
Banner/udostępnienie (link)
Odpowiedź:

Życzę wszystkim powodzenia, mam nadzieje że nagroda się Wam podoba.

* Proszę o zostawianie pod tym postem tylko komentarzy zgłoszeniowych, wszystkie inne będą kasowane.

WYNIKI!

Miło mi jest ogłosić że zwyciężczynią konkursu z płytkami jest Karina - Azmariaa. Czekam na wiadomość z adresem do wysyłki 3 dni.

10 komentarzy:

  1. Obserwuję jako: Agnieszka Winciorek
    Lubię jako: Agnieszka Winciorek
    Udostępnienie: https://www.facebook.com/agnieszka.winciorek.9/posts/1590455581171514?pnref=story
    Odpowiedź: Kochana, a dlaczego nie ja? Bardzo chciałabym je mieć, ponieważ chce w końcu na prawdziwych i profesjonalnych płytkach nauczyć się sztuki stemplowania i mieć śliczne pazurki. Ojj.. bardzo bym chciała.. i ślicznie proszę, proszę poroszę.. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Elżbieta Tkaczyk . Lubię jako: Ela Tkaczyk. Banner/udostępnienie : https://www.facebook.com/ela.tkaczyk.77/posts/636554276480973 Odpowiedz : Bardzo chciałabym by nagroda trafiła do mnie ,ponieważ jak wiesz dopiero zaczynam moją przygodę blogową i paznokciową więc samo to to że nie mam za wiele płytek bardzo mnie przyciągnęło do Twojego konkursu lubię takie wzorki jakie są na płytkach więc byłabym szczęsliwa gdyby trafiły do mnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: szyję,więc jestem
    Lubię jako: Paulina M.
    Banner/udostępnienie https://www.facebook.com/paulina.majchrzycka/posts/1657281191172687?pnref=story
    Odpowiedź: Nie wiem w jaki sposób mam Cię przekonać,że te płytki powinny trafić właśnie do mnie.Myślę i myślę....Mogę tylko przyznać się,że nie mam żadnego doświadczenia z metodą stemplowania paznokci.W zeszłym tygodniu zaczęłam zgłębiać "tajniki" tej metody bo byłam totalnie zielona w temacie,a bardzo spodobało mi się zdobienie u pretty nails by kasia http://prettynailsbykasia.blogspot.com/ i to mnie zainspirowało.Przed wczoraj poprosiłam męża,żeby zafundował mi taki podstawowy zestaw na Allegro,ale spojrzał na mnie jak na wariatkę pytając"Od kiedy paznokcie się stempluje,a nie maluje?".I weź się dogadaj z człowiekiem...Chciałabym zacząć przygodę z płytkami.To chyba na tyle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Ania Wanna
    Lubię jako: Ala Mias
    Banner/udostępnienie na fb : https://www.facebook.com/ala.mias.3
    Odpowiedź: Ja nie mówię że MUSZĘ wygrać, bo nie muszę ale chcę po prostu spróbować szczęścia (którego zresztą nie mam). Chcę mieć szansę tylko wygrać bo te płytki strasznie mi się podobają a że mieszkam w małej miejscowości nie mam okazji do kupienia czegoś takiego. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Magdalenka
    Lubię jako: Ejciuś, Magdalenka
    Banner: http://ejcius.blogspot.com/
    Odpowiedź: Dlaczego ja? Po pierwsze bardzo podobają mi się wzorki na tych płytkach (ale to chyba nie tylko mi:) Oprócz tego, że od niedawna mam bzika na punkcie stemplowania (jeszcze rok temu nie miałam czego stemplować, bo moje pazurki były dokładnie obgryzione), to jeszcze uwielbiam mieć praktycznie codziennie inne paznokcie. Jestem z tych, które nie lubią nudy i monotonii :) czuję się piękna, gdy mam piękne paznokcie :) marzy mi się nauczenie robienia kolorowych stempli, aby móc patrzeć na nie i się uśmiechać :) i myślę, że te płytki czułyby się u mnie znakomicie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Aggi eN
    Lubię jako: Aggi eN
    Banner/udostępnienie (link) https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1551190841796421&id=100007165604725&pnref=story
    Odpowiedź: Bo w swoich skromnych zbiorach nie mam żadnego wzorku z motywem zwierzęcym, a go bardzo lubię, więc te płyteczki byłyby świetnym uzupełnieniem mojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Gosia Woźniak
    Lubię jako: Gosia Woźniak
    Banner/udostępnienie: http://body-hair-life.blogspot.com
    Odpowiedź: Chciałabym dostać te płytki, ponieważ jeszcze nigdy nie miałam możliwości ich używać, nie wiem nawet jak to działa, dlatego bardzo chcę się nauczyć, ale muszę mieć najpierw jak :D chcę uzyskać tak piękne paznokcie jak te tłumy dziewczyn dodających zdjęcia tych cudeniek :D mam nadzieję, że spełnisz moje marzenie i dasz możliwość do nauki stempli podarowując mi te płytki, bym mogła pochwalić się cudownym efektem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Mariska93
    Lubię jako: Anita Sadło
    Banner na dole strony www.psychodelax3.blogspot.com
    Odpowiedź: Uczęszczam do Technikum Kosmetycznego dla Dorosłych. Zaczęłam uczyć się robić tipsy. Jednak nie mam w ogóle talentu do wzorków, a wiadomo, że często takie są wymogi osób. Nie chciałabym, aby przez to, moja chęć robienia żelków zmalała bądź całkowicie musiała z niej zrezygnować. Takie stempelki to bardzo duże ułatwienie. Wiem, że mogłabym pięknie nimi ozdobić nie jeden paznokieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Karina - Azmariaa
    Lubię jako: Karina Jez
    Banner na www.fashionforazmariaa.blogspot.com
    Odpowiedź: Chciałabym bardzo wygrać płytki, ponieważ jestem bardzo ciekawa ich zastosowania i szczerze mówiąc nigdy o nich nie słyszałam. Jedną na pewno podarowałabym mojej kochanej siostrze, która jest paznokciomaniaczką taką samą jak ty. Dwie zostawiłabym sobie i do wakacji opanowałabym tą sztukę. Dlaczego ja mam wygrać? Przede wszystkim dlatego, że uwielbiam twój blog, czerpie z niego inspiracje i pokazuje go starszej siostrze. Chciałabym umieć w przyszłości robić takie pazurki jak ty. Druga sprawa to fakt, że chciałabym mieć oryginalne i piękne wzory na paznokciach, które dopiero co dostały nowy kształt. Byłoby cudownie móc pochwalić się koleżankom i pobawić się z płytkami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Kamila Lyll
    Lubię jako: Świat Lyll
    Udostępnienie (link): Obserwuję jako:
    Lubię jako:
    Banner/udostępnienie (link): https://www.facebook.com/swiat.lyll/posts/898999210170147
    Odpowiedź: Płytek mam kilka, w sumie mam skromną kolekcję ale bardzo lubię stemplować zwłaszcza gdy nie mam czasu na inne maziaje na paznokciach. A w samym "gołym" lakierze ostatnio chodzę bardzooooooooo rzadko, więc płytki przygarnę z wielką radością. ;)

    OdpowiedzUsuń