5 maja 2015

Dwukolorowe (Projekt stemplowej maniaczki)

Witajcie!

Dziś mam dla Was kolejne pazurki do projektu u RedRouge.
Tematyka to dwukolorowe.
Niestety nie wyrobiłam się w czasie z tymi pazurkami, bo tak się składa że cała majówkę spędziłam poza domem i fizycznie nie miałam dostępu do moich stemplowych zasobów, ale po powrocie postanowiłam nadrobić zaległości.


Moją majówkę spędziłam nad Morzem Bałtyckim, nie wiem czy ten wyjazd był rozsądny patrząc na mój stan zdrowia, ale po powrocie udałam się do lekarza i okazało się że to zapalenie krtani.

No nic przechodząc z powrotem do tematu pazurków, całkiem niedawno stworzyłam identyczne na pazurkach mojej siostry:


A dziś wylądowały u mnie, różnice znajdźcie sami ;)







Lakiery i płytka których użyłam:


I jak Wam się podoba?


45 komentarzy:

  1. Śliczne zdobienie, kolor kwiatków idealnie komponuje się z żółtymi paznokciami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki to mani to ostatnio hit nie tylko u mnie

      Usuń
  2. Super kolorki połączyłaś i wszystko wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne aż mi się na łąkę zachciało ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak w tym temacie utrzymane pazurki

      Usuń
  4. Świetnie wyszło! Stemple wyglądają jak naklejki ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne <3 ślicznie wyglądają te kwiatuszki, tak wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te Pazurki! Na Twoich dłuższych pazurkach wygląda fajniej :-D a kolor kwiatków jest ten sam? Bo nie wiem czy to wina światła ale mam wrażenie ze Twoje są bardziej czerwone ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak kolory są te same, jedynie żółty jest inny

      Usuń
  7. Śliczne te Twoje kwiatuszki :) i tą płytkę masz świetną, chyba muszę się z końcu zastanowić nad zakupem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak b.loves plates są świetne choc jak się już ją ma to taka wydaje się być zwykła

      Usuń
    2. Zwykła? Nie mów tak :) to moje marzenie, na spełnienie którego muszę jeszcze poczekać :)

      Usuń
    3. jak już ją będziesz miała tak samo będziesz uważać :)

      Usuń
  8. Bardzo fajne połączenie kolorów. A płytkę też mam - jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! Bardzo mi się podobają te kwiatuszki w takiej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny żółtek i całe zdobienie ;)
    Kuruj się szybko, dużo zdrówka i jak najmniej upierdliwej choroby =*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś czuję że to nie będzie takie proste już dwa tygodnie mnie trzyma

      Usuń
  11. takie piękne, takie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny wzór, podoba mi się to połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne, wiosenne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Są przepiękne!
    Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdobienia różnią się żółtym, zgadłam? ;) ten na twoich dłoniach podoba mi się bardziej, ładniej komponuje się z całością :) miałaś świetny pomysł na zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadłaś :) a przy tamtym nie miałam innego żółtego

      Usuń
  16. Aniu, to zdobienie jest tak urokliwe! Zółty dodatek urozmaicił zdobienie, a dwukolorowe stemple wymiatają! :D Boskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki miło mi że tak Ci się podoba

      Usuń
  17. cudowny ten minicure, sama chciałabym mieć taki ;-)

    OdpowiedzUsuń