13 maja 2015

Dowolne (Projekt stemplowej maniaczki)

Witajcie!

Dziś przybywam do Was z kolejnym potem. Jak widzicie ociągam się ostatnio nieco z ich publikacjami, ale powiem szczerze szkoda mi siedzieć przed komputerem gdy na dworze taka ładna pogoda. W tych paznokciach też z tego tytułu chodzę już dosyć długo i dziś chyba będzie czas na zmianę, ale jeszcze muszę zrobić ciasto i przesadzić kwiatki :) A to wszystko pomimo mojego nie najlepszego stanu zdrowia.

Powiem Wam że nigdy nie sądziłam że sadzenie kwiatków sprawi mi taka radość, możecie nieco zobaczyć na moim Instagramie :)


Ten post jest taki dwa w jednym, bo zarówno do projektu u RedRouge
 jak i jako recenzja płytki BP-48 którą możecie zobaczyć i kupić tutaj.


Płytkę tą wielokrotnie używałam, jednak jakimś dziwnym trafem uchowała się przed recenzją, a jest to płytka którą dostałam już dawno w ramach współpracy z Born Pretty Store.



 Płytka ta nosi nazwę Arabesque i moim zdaniem słusznie jej arabsko-industrialne wzory są przepiękne.
Sama płytka jak i pozostałe które już niejednokrotnie recenzowałam ma idealnie wyżłobione koryta wzorów co sprawia że stemple odbijają się fenomenalnie.
Mało tego płytka ma tak duże wzory że bez trudu przeniesiemy je nawet na bardzo duże, długie czy też bardzo szerokie paznokcie, co jest dużym plusem.
Oprócz tego płytka pomimo swego charakterystycznego motywu może tworzyć pojedyncze ciekawe wzory i każdy może być inny. Z jednej strony piękny liść, po środku arabski kwiat, a na drugim końcu zawijas którego można użyć w taki sposób że nikt by nawet nie spostrzegł że może pochodzić z tej oto płytki.
Również pozostałe wzory czyli motyl i róże  są bardzo interesujące i przyciągające wzrok.




Lakiery których użyłam do tego zdobienia:




 A jak Wam podobają się moje pazurki? Zachęciłam Was do przetestowania tej płytki?



12 komentarzy:

  1. Prze prze przeeepiekne! Bardzo podoba mi się kolorystyka :)
    Powiem Ci ze tez bylam pewna ze to Róża i tak mi wyglada :) na stronie twierdza ze to piwonia phiiii. :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :-) naprawdę podoba mi się ten wzór :-) dobrze dobrałaś kolory, tak wiosennie. Szkoda, że dla mnie wykonanie takiego zdobienia graniczy z cudem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to wcale nie jest takie trudne, trzeba trochę cierpliwości :) Ja stemple naklejkowe robię metoda na folii

      Usuń
  3. Śliczne połączenie kolorów! Ja niestety wiem co to znaczy sadzenie kwiatków i ostatnim czasem paznokcie chorują na co drugi wystąp dlatego ciężko u mnie z postami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzorki z pkytki świetne, uwielbiam takie ogromne wzory, kiedy można zrobić każdy paznokieć inaczej a jednak w tym samym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą płytkę i sama bardzo chętnie jej używam <3 Pięknie to zrobiłaś!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jest ten wzoreczek i bardzo fajnie go pokolorowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna płytka i super zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny ten CA, piękna płytka, to i całość piękna :)) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń