26 kwietnia 2015

Post zakupowy czyli nowości

Witajcie!

Dziś mam dla Was post z nowościami, niby nie ma tego dużo , ale mnie to i tak cieszy.

U góry lakiery z wyprzedaży u Agnieszki , od lewej:
Orly - Passion Fruit
Essie - Tart Deco
Essie - Go Ginza
BarryM - Fashion Icon


Kolejna przesyłka to paczka współpracowa  od Born Pretty Store 
Pędzelki tutaj klik
Naklejki tutaj klik
Płytka tutaj klik
Mani z wykorzystaniem tej płytki czyli BP-34 znajdziecie tutaj klik 


Kolejna paczka również od Born Pretty Store tym razem konkursowa.
Płytka dużo tutaj klik
Płytka mała tutaj klik




I jeszcze jeden zestaw lakierów z wyprzedaży u Aalimkaa, od lewej:
Hean - nr 159
Catrice - nr 400 Blue Cara Ciao 
Bell - nr 302
Silcare - nr 75
Orly - Pretty - Ugly Rimmel - nr 701 Jazz Funk
_______________________________________________________
A niebawem spodziewajcie się postu z moją kolekcja lakierową,
część pierwsza czyli kolekcja płytek tutaj.
________________________________________________________

I jak? Rzuciło Wam się coś w oczy co chętnie byście przygarnęły?
A może jest coś co chcielibyście zobaczyć na moim blogu już niebawem? 

31 komentarzy:

  1. Świetne kolory lakierów
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne kolorki :D
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mysle o plytkach, ale jakos nie moge sie zmobilizowac;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle radości! Ten niebieski z catrice wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz nie sadziłam że się komuś spodoba :)

      Usuń
  5. Kochanie, pytasz czy coś rzuca mi się w oczy.. WSZYSTKO! Lakiery marzenie! Ja zawsze poluje na wyprzedaż a potem okazuje sie ze zostałam uprzedzona ;) Marzę znaleźć u kogoś manhattan b-day colours 012 cupcake addicted ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Przytuliłabym te Essie ♥ Piękne kolory ^^ Orly - pretty-ugly też jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  7. miłych testów:) super zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Orly jaki szałowy kolor, jestem ciekawa jak wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Ten cudowny błękitny Orly mega przykuwa uwagę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do tej dużej płytki wzdycham już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się te duże wszystkie podobają

      Usuń
  11. Malinowy Orly mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakier silcare ma bardzo ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cztery górne lakier - <3 super!

    OdpowiedzUsuń